вівторок, 28 липня 2015 р.

Маємо нового голову Буської РДА. Людина в районі не нова, всім досі добре знана як колишній керівник райвідділу міліції.

  Петро Степанович Мороз – уродженець села Бортків Золочівського району. До призначення на посаду голови Буської районної державної адміністрації перебував на пенсії, в політиці ніколи ще не працював. Плюс це чи мінус – покаже час і його реальні справи. 
  Нещодавно журналіст «Буського порталу» поговорив з новим головою РДА про його призначення, перші кроки на керівній посаді, суспільно-політичну ситуацію тощо.
- Розпочнемо нашу розмову з того, що на посаду голови Буської РДА розглядалося кілька претендентів, однак Ваша кандидатура перемогла. Розкрийте інтригу, хто Вас запропонував на цю посаду?
-       На цю посаду не йдуть з центру зайнятості, ні з газетного оголошення. Вніс пропозицію Президенту України голова Львівської ОДА.

-         А хто голові ОДА запропонував?
-    Напевно люди, які мене знають. Ви ж на порталі висвітлювали різні прізвища. Якщо щось незрозуміло, то на всі питання може відповісти Глова, який знає усе. Ви знаєте про мене більше, ніж я сам. Є речі, які я навіть не знав до моменту їх висвітлення у районній газеті та на медіа-порталі.

-  Кілька років тому Ви були керівником райвідділу міліції, згодом вийшли на пенсію, чому прийшли у політику?
-         Я був керівником 15 років. Тому вважаю, що прийшовши у політику, я зможу багато чого зробити. Я не людина яка бігає з лозунгами, я привик працювати і робити конкретні речі.

-         До моменту Вашого обрання чимало політичних і громадських організацій висловлювалися проти Вашого призначення. Чому, на Вашу думку, був зумовлений такий протест? Чи вдалося Вам з ними порозумітися?
-        Скажу, що вони просто були необізнані у ситуації, а ЗМІ подали їм неправильну інформацію. І вони пішли десь у напрямку цієї інформації. Гадаю, якщо частково ще не порозумілися, то порозуміються дуже швидко. Людям потрібно казати правду в очі і вони зрозуміють, що це брехня, яка подана на мене.

-  Я так розумію, Ви мали розмову з активістами і дійшли якогось спільного консенсусу?
-         Звичайно! Я прийшов сюди не щось ділити чи придбати, бо це не моє. Тут все поділено без мене.

-         Ви брали участь у подіях на Майдані?
-     Я ж відповів Глові, а на порталі це не написали. Я при всій громаді, яка сиділа у залі сказав: «Хіба що москаль не брав участь у Революції Гідності».

-         Тобто Ви брали участь у Революції?
-   Я ще раз повторюю: «Хіба що москаль не брав участь у Революції Гідності». Є різні види допомоги і кожен долучився по-своєму.

-         Щодо громадських активістів Ви з ними порозумілися?
-         Люди мене зрозуміли і повірили мені. Їх просто неправильно повели і дезінформували.

-         Чим для Вас є Небесна Сотня?
-         Так само як для Вас – святе! Ті люди, які поклали життя – це герої. Для мене важливо, ще й ті, які брали участь у Великій Вітчизняній війні. У мене дід там загинув, другий дід воював. Мій батько з 10 років виріс напівсиротою.

-          Одними із вимог Євромайдану є подолання корупції та люстрація влади. Як збираєтеся боротися з цими суспільними паразитами у Буському районі?
-         Одна з причин, чого я сюди прийшов – це питання №1 Президента – корупція. Я – людина Президента, тому маю виконувати його завдання. Зараз моя основна мета – це боротьба з корупцією. Я маю достатньо інформації про те, хто і як вирішує і скільки коштує підпис чиновника. Я володію такою інформацією на рівні телефонних дзвінків та анонімності. Подолаємо корупцію – далі буде ліпше.

-      Перш ніж подолати корупцію потрібно провести люстрацію влади, чи не так?
-         А хто нині є при владі не люстрований? Як гадаєте, мене на високу посаду без перевірки допустили б до доступу до державної таємниці? Я пройшов люстрацію. Тому з вами у цьому кріслі спілкуюсь.

-         Я помітив, що на дверях першого заступника М.Чучмана вже немає таблички...
-   Згідно Закону з призначенням голови РДА попередні заступники звільняються. Я задовольнив їх прохання. Наразі по трудовому законодавству вони відпрацьовують робочі дні.

-         Чи формуєте свою команду однодумців?
-         Так.

-         Ви є членом якоїсь політичної партії?
-         Партії «Солідарність».

-         Я так розумію, Ви з партією будете йти на місцеві вибори?
-         Будемо сформовувати партію і вести її до районної ради.

-         Хто ці люди з якими Ви підете в команді?
-         Це – відповідальні, чесні, добросовісні, яких знають люди, які не заплямовані та не перебувають в бізнесових структурах сімейного типу, як це було за попередньої влади. Будуть люди, які чесно заробляють на життя.

-        Що Ви найперше зробили як увійшли в свій робочий кабінет?
-         Я перехрестився і сказав: «Господи, допоможи!».

-         Які проблеми збираєтеся вирішувати насамперед?
-        Проблем у районі чимало. Треба починати з нагальних проблем – це дороги, водоймища, потреба робочих місць. Є частина людей які працюють з конвертами – не заробляючи трудового стажу, не поповнюючи бюджету.

-         Кого візьмете у заступники, щоб вирішувати ці проблеми?
-         Будемо вирішувати з усіма, хто буде працювати на відданість і єднання.

-   Можливо Вашими заступниками стануть майданівці і учасники АТО?  
-     Коли мав зустріч з громадськими організаціями, я їм запропонував надати свої пропозиції.

-        Вони кандидатури Вам подали. Хто це?

-         У перший день мені запропонували  Степана Рака, Андрія Лащука та Михайла Кадиляка. Степан Рак у телефонній розмові відмовився, бо служить в АТО. Пан Андрій коли порівняв свою зарплату в банку із зарплатою в райдержадміністрації, то подякував за пропозицію. Наразі інші кандидатури ще розглядаються. Я готовий з усіма співпрацювати.
Розмовляв Роман МАТВІЮК
Фото автора

6 коментарів:

  1. Пане Романе !!!!!!!!!! "Глова " має ІМ'Я !!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не пане Романе, а пане Петре, уважніше читайте!!!!

      Видалити
    2. Справа в тому, що тут Мороз називав прізвище ГЛОВА без пана та імені, щоб подати це в образливому тоні. А портал справедливо показав його пряму мову.

      Видалити
  2. УВАГА ! ПРАВДА яку боїться Мороз !
    1. Чи брав Мороз участь у Революції Гідності ? Цього питання Петро Степанович повсюди уникає, відповідаючи придуманою заготовкою, що тільки москалі не брали. Але, як ми знаємо, ніхто з реальних учасників цих подій жодного дня не бачив Петра Мороза на Майдані в Києві, не говорячи про те, чи заходив Петро Мороз в палатку Буського району на Майдані ? Чи запитував у хлопців про те, чим їм там допомогти ? Звісно ні.
    Не брав Петро Мороз участі в жодному віче під час тих подій в Буському районі. Бузецькі волонтери не пам’ятають, чи підходив Петро Мороз до них з пропозицією допомогти ? Не підходив.
    Підсумовуючи вищесказане випливає, що Петро Степанович підсвідомо сам зачислив себе до тих москалів, які не брали участі у Революції Гідності.

    2. Штаб Петра Порошенка. Петро Мороз не брав жодної участі у виборчій компанії Петра Порошенка як кандидата, бо до кінця не знав, чи він переможе. А тепер, коли реально тих, хто зробив Порошенкові вибори усунуто, наш пан Петро став представником Президента України у Буському районі. Хіба не цинічно ?

    3. Про відомий документ про корупційних правоохоронців, який Петро Мороз називає фейком. Але якщо прослідкувати новини 2008 року, то є зафіксований виступ Віктора Ющенка, де той звертається до СБУ подати йому на стіл найкорумпованіших керівників МВС. І це було негайно виконано. Тому на такому поважному сайті, як форум співробітників МВС та інших розміщено документ СБУ за виконанням начальника першого Управління ГУ БКОЗ СБУ Репіка Олександра. Вих. № ГУ БКОЗ СБУ 14/4474 від 05.06.08 та вх. (адміністрація Президента) № СПУ 089/40 / 366-01 від 10.06.08 на 3 аркушах з додатком на 18 аркушах з назвою «Щодо корупційних проявів в контролюючих та правоохоронних органах» адресований Президенту України. В свій час підтвердження справжності реєстрації такого документу отримав Юрій Костенко. Згадано там і нашого відомого товариша, який зараз заявляє про боротьбу з корупцією в Буському районі вже як голова РДА.

    4. Про скандальний випадок в Красному. Нагадаю, що 13 жовтня 2002 року на території смт. Красне був убитий молодий хлопець Микола Ігорович, житель м. Буська. Вбивця син працівника міліції. Тоді була дана вказівка захоронити хлопця на території смт. Красне (за 7 км. від м. Буськ) як неопізнаний труп, не зробивши навіть спроби встановити особистість загиблого, хоча багато людей у Буську та Красному знали хлопця. Петро Мороз стверджує, що в усьому винуватий прокурор, бо підписав такий документ. Але панове ! У Буську зафіксовано в той час зниклим лише одного молодого хлопця. А в Красному знайшли єдиний труп молодого хлопця. І все в один час. І лежав цей труп в Буському Морзі. І про це все знав тодішній начальник Петро Мороз і виходить стояв осторонь, поки прокурор чинив беззаконня. Хіба не достатньо повноважень у законі «Про міліцію» ? А чи не є злочином бездіяльність, укривання інформації про злочин ? Але ж ні. Наш Петро білий і пухнастий !

    5. Окрема тема рекет і крадіжка машин в районі. Звісно прямо не докажеш, але чомусь саме в цей час чимало власників автомобілів викуповували свої вкрадені авта в бандитів за пів їх вартості. Серед таких були навіть лікарі нашого району і всі про це знають. Саме в ті часи по Буському районі ходили рекетири і брали данину в підприємців за «кришу». А Петро Мороз в цей час 30 років успішно боровся зі злочинністю ?

    6. І можна ще багато пунктів писати, але оцінив Петра Степановича … лише Віктор Федорович Янукович, нагородивши «славного» Петра медаллю «За бездоганну службу» III ступеня. А як відомо такі нагороди Віктор Федорович роздавав лише вірним собі.

    7. «Я маю достатньо інформації про те, хто і як вирішує і скільки коштує підпис чиновника» - офіційно заявив Петро Мороз. Чудово. Очікуємо подання цієї інформації від нового голови РДА у відповідні органи. Нагадаю, що укривання інформації про злочин є також злочином. Чекаємо Петре Степановичу !

    І як підсумок, виходить, що депутат Богдан Глова єдиний не боїться відкрито і публічно ставити незручні запитання. Це як факт.

    Ось так то ! Слава Україні !

    ВідповістиВидалити
  3. Все правильно хто ж як не колишній начальник міліції знає як з корупцією боротись !!! Ще є начальники податкової , митниці !!!

    ВідповістиВидалити

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ