четвер, 6 серпня 2015 р.

Бригада шляховиків, яка нещодавно закінчила ремонт на ділянці автодороги Красне-Золочів поблизу передавального центру (поштовий), залишила мешканців без дорожніх знаків зупинки пасажирського транспорту.

   Ще на початку липня цього року коли розпочинався поточний ремонт дорожнього покриття протяжністю півтора кілометра (насипання щебеню, трамбування, влаштування узбіч) з наступним вкладанням асфальту, дорожні знаки ще були на місці. Люди раділи, що нарешті, матимуть поблизу добротну дорогу. Сподівалися, що все буде якнайкраще. Проте, як виявилося згодом, проблеми таки не обійшли. Куди поділися дорожні знаки зупинки пасажирського транспорту?
   За словами місцевих мешканців, їх дорожники демонтували під час ремонту дороги – і не відновили після закінчення. Самі дорожники пояснили це тим, що у них в проекті документації, знаки зупинки пасажирського транспорту відсутні. Мовляв, ми не винні, треба було контролювати. Хибна думка, бо саме представники районної влади мали це проконтролювати.  То ж для кого робили дорогу. Тільки для транспорту? Чи й для людей також?
   У поселенні поштовиків нині проживає біля 250 людей. До найближчих зупинок 4 км (смт. Красне) та 2,5 км до села Петричі. Для людей похилого віку, які там проживають – це нездоланна відстань.
   Про таку проблему днями депутат райради, голова Буської РО НРУ Богдан Глова розповів заступнику голови Львівської ОДА Андрію Корнату, який завітав 3 серпня з робочим візитом до Буська. На запрошення Богдана Глови ознайомилися з проведенням та якістю виконання ремонтних робіт на ділянці автодороги Красне – Золочів та Рівне-Млинів-Берестечко-Буськ-Перемишляни, заступник голови Львівської ОДА, голова Львівської крайової організації Народного Руху Андрій Корнат разом із журналістами газети «Воля народу» та сайту «Буський портал» виїхали на місце. До них згодом долучився депутат Красненської селищної ради Богдан Чучман.
   Візит на місце, де нещодавно закінчився дорожній ремонт, вийшов дійсно захоплюючим. Інформація підтвердилася: від дорожніх знаків і сліду нема. У цьому зміг сам переконатися заступник голови Львівської ОДА Андрій Корнат.
    Відтак 5 серпня голова постійної депутатської комісії з питань депутатської діяльності, етики, регламенту, законності, роботи з правоохоронними і контролюючими органами, ЗМІ та органами місцевого самоврядування Богдан Глова написав листа начальнику Служби автомобільних доріг у Львівській області Лазаренку Ю.В та голові Львівської ОДА Синютці О.М. з проханням відновити демонтовані знаки зупинок для  пасажирського автотранспорту.   
   До речі, ремонт автомобільної дороги Золочів–Красне 0140701 проведений ямковий лише на початку смт. Красне до райавтодору і капітальний лише навпроти Красне–2. Ділянка, яка пролягає від райавтодору до Красне-2 – у вибоїнах. Саме на цій ділянці у 2014 році був проведений ремонт так званим струменевим способом працівниками  ТзОВ «Техно-Буд-Центр» від якого за 2 місяці не залишилося жодного сліду. Дана ділянка дороги чомусь не була перероблена з боку виконавця ТзОВ «Техно-Буд-Центр».
Роман МАТВІЮК, 
знімки автора

Р.S. Чиновник ОДА Андрій Корнат вражений від дороги до Балучина, яка залишається вщент розбитою. Навіть самі автоперевізники починають відмовлятися виконувати маршрути до цього села. 
                        

                       

1 коментар:

МИ У FACEBOOK

© 2017. На платформі Blogger.

ФІРМА ТзОВ “АРІЄС-УКРАЇНА” - ВИРОБНИК ПОДРІБНЕНОЇ ТЕХНІКИ ЗАПРОШУЄ НА РОБОТУ

ВСЕ ДЛЯ МАНІКЮРУ

ВСЕ ДЛЯ МАНІКЮРУ

РОБОТА

ПП «ТАЙФУН-ПЛЮС» — один з найбільших виробників пиляного шпону (ламелі), паливних гранул та брикетів в Україні у зв’язку із розвитком виробництва оголошує про відкриття вакансій:

Бухгалтер з основних засобів

ВИМОГИ:

Вища освіта (облік та аудит, економічна)

Досвід роботи бухгалтером від 1 року (бажано на ділянці основних засобів)

Володіння ПК, MS Office, 1С

Володіння базовими концепціями бухгалтерського та управлінського обліку

Знання нормативної бази по основних засобах

Начальник зміни

ВИМОГИ:

Неповна вища або повна вища освіта

Бажаний досвід роботи у деревообробці від 1 року

Організаторські та аналітичні здібності

Бажаний досвід роботи на керівній посаді

Володіння ПК, MS Office

Відповідальність в роботі

Водій електронавантажувач

ВИМОГИ:

Водійські права та досвід водіння від 1 року

Безумовною перевагою буде наявне посвідчення на право водіння навантажувача або досвід водіння навантажувача

Відповідальність в роботі

Обліковець на виробництво

ВИМОГИ:

Бажано профільна освіта економічного спрямування

Вміння працювати з цифрами

Уважність та відповідальність в роботі

Інженер КВПіА

ВИМОГИ:

Повна вища технічна освіта відповідного напрямку

Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року

Володіння ПК, MS Office, програмування контролерів

Знання контролерів, схем управління, засобів вимірювання, засобів автоматизації.

Електрик

ВИМОГИ:

Профільна освіта (електрик)

Знання та досвід у галузі електрики

Досвід роботи з електричним устаткуванням

Бажано посвідчення про присвоєння групи з електробезпеки

Відповідальність в роботі

Слюсар-ремонтник

ВИМОГИ:

Профільна освіта (механізація, слюсар-ремонтник);

Досвід роботи з механічним та електричним устаткуванням;

Бажано вміння виконання зварювальних робіт

Оператор устаткування з перероблення деревини

(лісопильний цех)

ВИМОГИ:

Професійно-технічна, або неповна вища освіта;

Вміння працювати з обладнанням та устаткуванням;

Відповідальність в роботі

Складальниця виробів з деревини

(цех готової продукції)

ВИМОГИ:

Спритність рук та бажання працювати

Різноробочий

ВИМОГИ:

Вміння працювати з електроінструментом;

Бажання працювати

Прибиральник

ВИМОГИ:

Старанність, прихильність до чистоти та порядку;

Бажання працювати, відповідальність.

Працюючи у нас Ви отримаєте:

ВИСОКУ та стабільну ОПЛАТУ ПРАЦІ;

Довезення до місця праці та додому;

Перспективу розвитку;

Комфортні умови роботи.

Чекаємо на Ваші резюме за адресою: село Ожидів Буського району Львівської області вулиця Шашкевича № 41

контактний тел. +38067 471 0885

e-mail: ovoina.hr@gmail.com

ВАШ КОМП'ЮТЕР

ВАШ КОМП'ЮТЕР

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ

ПАРТНЕР