середу, 13 квітня 2016 р.

«Буде здоров’я – решта все додасться» – так звучить багатовікове спостереження. І справді, наявність у людини цього найціннішого скарбу  докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення.

 Здоров’я – це справжнє багатство, яке ми інколи ігноруємо. Щоб привернути увагу людей до проблем здоров’я, щорічно 7-го квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. 
   У цей день в Кізлівській ЗОШ І-ІІ ст. учні 4-9 кл. під керівництвом вчителя основ здоров’я Сироти І.В.  провели тренінгові заняття «Найбільше щастя – це здоров’я». 
   Діти активно і творчо проявляли свої вміння володіти навичками здорового способу життя та закріпили набуті знання. Позитивну атмосферу на тренінгу вдалося створити завдяки веселим і повчальним пісням про здоров’я. 
  Музичний супровід здійснював вчитель музичного мистецтва Сирота М.В.

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ