пʼятницю, 27 січня 2017 р.

фото з сайту buskeradio.in.ua
Виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я України Уляна Супрун обіцяє, що у ході проведення медичної реформи лікарні, які не отримуватимуть достатньо коштів через програми страхування, не закриватимуть, а перепрофільовуватимуть. Як проходитиме концепція реформування сфери медицини у Буському районі розповів головний лікар Буської ЦРЛ Євген Романюк:

- Щодо медичної реформи, яка запланована Міністерством охорони здоров’я України, то будуть створені госпітальні округи до 2018 року. Початок створення округів заплановано на кінець 2017 року, до цього часу вже буде відомо де вони будуть розташовані. Як відомо мені, Департамент охорони здоров’я Львівської ОДА вже запропонував свою модель створення госпітальних округів і розподіл їх по області. Однак наразі Міністерство охорони здоров’я ще не видало інструкції або роз’яснення по методиці створення госпітальних округів.
   Суттєвою різницею між тим, що є зараз, і тим, що планують реалізувати під час реформи у медицині, є те, що нині робили ставки на лікування хвороб, а нова система прагне зміцнити здоров'я пацієнтів. Саме тому реформа, яка розпочнеться у 2017 році, почнеться із первинної ланки (поліклініки, амбулаторії, центри первинної медико-санітарної допомоги). Первинна ланка відповідає за профілактику захворювань і ранню діагностику. Друга ланка – це якраз створення госпітальних округів. Якщо Львівська область буде розподілена на 6, або 8 чи 10 госпітальних округів, то на цих територіях якраз будуть створюватись шпиталі другого рівня надання медичної допомоги.
   Принцип реформування Міністерства охорони здоров’я України буде виглядати так: якщо будуть створені об’єднані громади і в тих громадах будуть певні медичні заклади, як от до прикладу, візьмемо Красненську, Олеську та Буську лікарні і амбулаторії населених пунктів, то далі за кожним сімейним лікарем буде закріплена певна кількість людей, з кожним з них – лікарні будуть укладати угоду проте, щоб надавалась медична допомога. Тобто угода між закладом або сімейний лікарем та людиною.  У випадку надання допомоги людині держава буде виділяти кошти на обслуговування тих чи інших категорій пацієнтів. Однак до липня 2017 року мають бути чіткіші роз’яснення.
   Як відомо мені, вже була подана пропозиція Департаментом охорони здоров’я Львівської ОДА створити 6 госпітальних округів на Львівщині, однак Міністерство охорони здоров’я України цю пропозицію відхилило. Зараз є пропозиція створення на території Львівської області 10 госпітальних округів. Що стосується Буського району, то напевно Буськ, Броди та Кам’янка-Бузька об’єднають. І наше місто стане центром госпітального округу, де буде створено шпиталь другого рівня невідкладної медичної допомоги. У нас на це є всі перспективи очолити цю модель, адже враховано, що доїзд до лікарні не має перевищувати 60 хвилин і не більше як 60 кілометрів. Але варто відзначити, що перелік госпітальних округів ще мають затвердити у Києві, у Міністерстві охорони здоров’я.
/Буський медіа портал/

1 коментар:

  1. Проживаю в Бродівському районі за 40 км до м.Броди (45хв).Відстань від м.Броди до м.Буськ 50 км (60хв). Тоді головний лікар Буської ЦРЛ п.Романюк не знає географії або як він планує зміцнювати здоровя пацієнтів віддалених населених пунктів

    ВідповістиВидалити

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ