четвер, 2 лютого 2017 р.


Директор Кутівського Народного дому Людмила Дендюк здійснила поїздку у зону АТО до свого коханого чоловіка та його побратимів. Про свої враження від першої поїздки жінка поділилась у соціальній мережі Facebook.

«Я дуже задоволена тим, що побачила та відчула… Тепер знаю, чим і як живуть ці хлопці, захисники Вітчизни. А серед них – мій коханий чоловік Олежик. Ці емоції не можливо описати! Але я щаслива, що кілька днів була поруч з ними.  Хлопці дякували за домашні консервації, які передали нашим захисникам працівники Буського РНД та ЦБС, дякували начальниці відділу культури та туризму Людмилі Ціхоцькій, першому заступнику голови Буської РДА Олегу Ільківу та голові Буської РДА Петру Морозу. Я для своїх дорогих захисників готувала обіди, хлопці не хотіли мене відпускати додому. Але як я могла не їхати, якщо на мене чекали мої рідні, моя улюблена робота у Кутівському Народному домі, люди, які мені довірили важливу ділянку роботи. Знаю, що наша праця – надійний тил, такий важливий для близької ПЕРЕМОГИ!
  Впевнена, що незабаром знову зустріну свого коханого та його побратимів.
Слава Україні! Героям Слава!».

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ