середу, 22 лютого 2017 р.


Це не експеримент, це – реальна історія, як кореспондент Буського порталу зіткнувся з проблемою витоку газу у помешканні та чекав більше години (!) на приїзд спеціалістів з Буська до Красного.

  Виявивши на кухні виток газу, кореспондент нашого видання із мобільного зателефонував на номер «104». Там від дзвінка здивувались. З’ясувалось, що дзвінок був переадресований до аварійно-диспечерської служби (АДС) у Буську, а мав, як заявили на тамтешній лінії, бути переадресований спочатку до Львова. Але чому? На сайті регіональної філії «Львівгаз» чітко зазначається, що «зателефонувавши на «104» Вас автоматично з’єднують з аварійною газовою службою району, в якому Ви знаходитесь». Дива та й годі!
  Після обурення: «Ви, хочете, щоб будинок злетів у повітря!», диспетчер у Буську зафіксувала виклик і записала адресу, телефон, провела інструктаж щодо прийняття попередніх заходів безпеки відповідно до плану ліквідації аварійних ситуацій.  Натомість головний інженер перетелефонував і уточнював, як дзвінок з мобільного спочатку переадресувався до Буська, а не до Львова. Після уточнення додав, що спеціалісти приїдуть за вказаною адресою за 30 хв (дзвінок був зафіксований о 11.30 год, розмова є записана). Але ні за півгодини, ні за годину – спеціалістів району не було. Знову телефонуємо на «104», трубку ніхто не бере. Слоган: «Аварійна служба – завжди поруч», - вважаємо не виправданий.
  Знову заглядаємо на сайт регіональної філії «Львівгаз» там чітко йдеться, що «відповідно до  Правил безпеки систем газопостачання України (затверджені Наказом Держнаглядохоронпраці № 254 від 01.10.1997 р.) при виникненні аварійної ситуації бригада АДС має прибути на аварійний об'єкт в гранично короткий строк. За повідомленнями, аварійна служба виїжджає до місця аварії не пізніше ніж за 5 хвилин після отримання виклику і прибуває не пізніше як через 40 хвилин».
  За 1,5 години спеціалісти все ж таки приїхали на виклик. 
  Головний інженер районної служби Ігор Балонь спочатку кидає трубку, а потім на наш повторний дзвінок відповідає, що проблема у тому, що спеціалісти АДС Буська на даний момент були на виклику у Топорові, а другої машини  у відомстві – немає.  
  Виникає питання: «А якби та одна машина зламалась, на чому тоді спеціалісти газової служби б приїхали? На власних машинах, чи може на тракторі?». Сарказм чи не сарказм, але проблема – очевидна!
/Буський медіа портал/

4 коментарі:

  1. Це службове недбальство, садити за таке.
    Зате контролерів розвелося, по три рази на місяць показники звіряють за відсутностівласних документів.

    ВідповістиВидалити
  2. ПАТ «Львівгаз» має право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжних документів. Контрольне зняття показників лічильника проводиться контролером раз на півроку. Інформація з офіційного сайту ПАТ «Львівгаз»

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З офіційного сайту: "Відповідно до розділу ІХ глави 4 Кодексу газорозподільних систем газорозподільна компанія має право проводити контрольне зняття показань лічильника не менше ніж один раз на 6 місяців, згідно із затвердженими графіками. Проте не лише контролери можуть знімати контрольні показання. Це може зробити слюсар, майстер або інший працівник газового господарства, під час проведення планово-технічного обслуговування, ремонту газового обладнання, при знятті лічильника на повірку та ін."

      Видалити
  3. При поломці перекриття газу в квартирі і при витоку газу в квартирі,аварійна служба повинна діяти миттєво.

    ВідповістиВидалити

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ