понеділок, 20 серпня 2018 р.


Українська співачка Соня Кей (Sonya Key), яка є племінницею легендарної співачки Софії Ротару на Яблучний Спас відвідала перлину Золотої підкови Львівщини – Олеський замок.

  Світлину біля підніжжя Олеського замку співачка виклала сьогодні на своїй сторінці у Instagram із словами «Наша чарівна Україна».
  Племінниця легендарної співачки Софії Ротару відома українська співачка Соня Кей (Sonya Kay) на Медовий спас, у неділю, відвідала Олеський замок.
  Своїми враженнями від відвідування співачка також поділилась із журналістом Буського медіа порталу:
- Так,  там дуже гарно! Казкова атмосфера цього замку надихає та захоплює дух і можна пробути там вічність. Взагалі я вважаю, що у нас в Україні багато чудових та цікавих міст, куди варто мандрувати.
  Нагадаємо, що цьогоріч вийшов перший міні-альбом співачки під назвою «Слухай моє серце», до якого увійшли чотири пісні: «Слухай моє серце (Chill Mix)», «Слухай моє серце (Summer Mix)», «Паралельний світ (Original Mix)» та «Дежавю (Original Mix)».
  Останній кліп на україномовну пісню «Слухай моє серце» у мережі YouTube набрав більше мільйона переглядів.
  У травні 2018 року Соня Кей була номінована на отримання премії Золота Жар-птиця у номінації «Прорив року».
Роман МАТВІЮК/Буський медіа портал

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ