пʼятницю, 12 жовтня 2018 р.


Депутати Буської райради звернулись до комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я щодо створення окремого Буського госпітального округу. Звернення адресоване до прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, в.о. міністра охорони здоров’я України Уляни Супрун та голови комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я Ольги Богомолець з проханням переглянути розпорядження КМУ від 11 квітня 2018 року «Про затвердження госпітального округу Львівської області».

    Відповідно до документу, на Львівщині створили лише один госпітальний округ у Львові, хоча спочатку департамент охорони здоров’я Львівської ОДА пропонував створити 10 округів по всій області, зокрема і в Буську. 
  Цей відділ мав охоплювати 162 789 населення території Буського, Бродівського та Кам’янка-Бузького районів.
   За попередніми пропозиціями Міністерства охорони здоров'я відстань до центру кожного округу має бути не більше 60 км.
  Нагадаємо відстань між Бродами та Львовом понад 100 км.  

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ