середу, 20 лютого 2019 р.


      20 лютого 2019 року в Ріпнівській ЗОШ І ступеня Буської районної Ради вчитель Нос Галина Михайлівна провела урок Пам’яті, присвячений Дню Героїв Небесної Сотні та Герою України Ользі Бурій.

     Вона розповіла  учням про події, які відбувалися в Києві, на Майдані, про Небесних Ангелів, які віддали своє життя за краще майбутнє українського народу. Ознайомила з книгою «Львівські лицарі Небесної Сотні», в якій висвітлене життя і діяльність патріотів Львівщини, продемонструвала фотолітопис у трьох блоках «Майдан. Революція гідності. 2013-2014 роки». Школярі переглянули відеофільм «Небесна Сотня» та відео-кліп, присвячений жінкам Небесної Сотні»,слухали пісню у виконанні Ярослави Декалюк на слова і музику Івана Кушніра. Маленькі ріпнівці долучилися до Всеукраїнської тихої акції «Ангели пам’яті», розвісивши паперових ангеликів на туях біля школи. 
      В трагічні дні для нашої держави під час  протистоянь у Києві загинула і наша землячка Ольга Бура. Про неї діти дізналися з мультимедійної презентації .
    За громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народу, виявлені під час Революції гідності, Указом Президента України № 890/2014 від 21 листопада 2014 року Ользі Бурій було присвоєно звання Герой України з удостоюванням ордена “Золота Зірка”.
  5 липня 2015 року патріарх УПЦ КП Філарет нагородив Героя почесною медаллю “За жертовність і любов до України”.
  8 травня 2016 року, під час Служби Божої в соборі Святого Юра у Львові, Ольгу Буру було відзначено Грамотою Верховного архієпископа Києво-Галицького Святослава.
      27 квітня 2016 року встановлено меморіальну дошку на фасаді Ріпнівської ЗОШ І ступеня, в якій навчалася Героїня Небесної Сотні. 
    Похована  на кладовищі в с. Ріпнові.  На її могилі викарбуваний  вірш:
«Я не знала, що так рано покину до кінця не пізнавши цей світ.
І полину у Сотні  Небесній Україну свою боронить.
Ви пробачте мені, моя мамо,що я Вам про Майдан не сказала,
Що я вже не вернуся до хати,вибачте, мамо, про це я не знала
Тож змиріться – така моя доля: тяжкий хрест по землі пронести.
І далекою зіркою в небі вічну варту над вами нести.
Вам, як трапиться буть на Майдані, тихим словом згадайте мене.
Більш за все я любила Україну – і для мене це було святе.
А коли навесні перед ранком Вам насняться схвильовані сни,
Це вони відлітають назавжди в тихі засвіти – наші сни.»
  … Поклали до могили живі квіти, запалили свічку Пам’яті, змовили молитву,
вшанували хвилиною мовчання.
    Слава Україні!
Слава Героям Небесної Сотні!
Галина Нос,
завідувач Ріпнівської ЗОШ І ступеня
Фото Галини Нос

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ