понеділок, 7 жовтня 2019 р.


 Ймовірно, що Буську райдержадміністрацію може очолити перший в районі наймолодший представник. Це – Шикор Василь Ярославович, 1991 року народження, родом із Івано-Франківської області. Минулого тижня його прізвище було оприлюднено громадською радою при Львівській ОДА. Ми поспілкувались з претендентом на посаду щодо його проходження конкурсу та готовності до роботи в Буській РДА.

  - В першу чергу скажу, що я подався на цей конкурс за власною ініціативою. Ніяких вказівок чи пропозицій не отримував.  Буський район не обирав конкретно, але готовий також працювати в іншому районі. Я розумію, що на цій посаді буду максимум один рік (якщо ще мою кандидатуру затвердять, бо конкурс триває), але я докладу максимум зусилля для блага Вашої громади. 
  Буському району не дають «мента». Я беру участь на загальних умовах. Більше скажу, що конкурс видався настільки цікавий, що й не можливо ні з ким домовитися. За цей час було пройдено вісім етапів. Все відбувалось онлайн. Навіть розмова з очільником Львівської ОДА відбувалась через скайп зв'язок. 
 Я народився у с.Витвиця Долинського району, що на Івано-Франківщині. Мій брат справді очолює Витвицьку ОТГ, де я є депутатом громади. Ми разом із ним проходили весь шлях утворення ОТГ, тому утворення і функціонування громад знаю добре. Радий буду допомогти своїми знаннями Вашому району.
   Щодо освіти, то маю дві вищі освіти: юридичну та економічну. Роботу починав ще в тодішній міліції із самого низу, зараз обіймаю посаду старшого інспектора з особливих доручень, звання капітан поліції. На даний час за сумісництвом працюю у Львівському державному університеті внутрішніх справ на кафедрі адміністративного права та адміністративного процесу. Очолюю громадську організацію «Молодіжне об'єднання «Логос». Діє вона в селі, де діти мають можливість розвиватись. Брав участь у конкурсі на посаду старшого детектива відділу детективів Четвертого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів. 
   Саме спорт –  моє хобі. Завдяки йому я багато отримав у житті. Навчився долати труднощі. Став багаторазовим переможцем чемпіонатів та кубків з бойових мистецтв, майстер спорту України. Суддя першої категорії з рукопашного бою. 
  Нагадаємо, що відповідно до законодавства, кандидатури на посади голів РДА вносить керівник Львівської ОДА. Цих кандидатів має затвердити уряд і подати їх на розгляд президента. Лише після того, як президент підпише відповідний указ, голова РДА вважається офіційно призначеним на посаду.

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ