пʼятниця, 29 травня 2015 р.

ОФІС РЕФОРМ ЗВИНУВАЧУЄ БУСЬКУ РДА, ЩО ВОНА ГАЛЬМУЄ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАД

Вчора, 28 травня відбулася зустріч представників Офісу реформ Ореста Матвіїшина, Андріана Фітя та волонтера Романа Брезіцького з головами і представниками Олеської та Ожидівської громад. 

    Голова Ожидівської сільської ради Олександра Шах та депутати виступили з пропозицією щодо необхідності утворення об'єднаної громади у складі Олеської селищної ради, Ожидівської, Кутівської, Соколівської, Переволочнянської та Турянської сільських рад.
    Районна державна адміністрація не проінформувала громади про проведення реформи, на якій основі відбуватиметься об'єднання громад, які переваги і недоліки такого об'єднання, які проблеми населених пунктів воно дозволить вирішити. Тож на згаданій зустрічі голови та депутати по суті вперше дізналися про усі ці особливості проведення реформи. Відтак можна констатувати, що районна адиміністрація гальмує проведення реформи у Буському районі.
Про це повідомили в Офісі реформ у Львівській області

/Буський медіа-портал/
Фото прес-служби Офісу реформ у Львівській області

10 коментарів:

  1. - Як бачимо, основна відповідальність забезпечення життєдіяльності громади покладається саме на бюджети нижчого рівня. Як бути з фінансами?

    Уряд пропонує збільшити частку ІІ кошика в місцевих бюджетах до 30%: частина податку на доходи фізичних осіб (до 25%); частина податку на прибуток підприємств (від 10% до 25%); частково екологічний податок, повністю єдиний та земельний податки. Також до інших заходів зміцнення матеріально–фінансової основи місцевого самоврядування Уряд пропонує: виведення обслуговування витрат ІІ кошика з казначейства (після стабілізації економічної ситуації); 100% фінансове забезпечення делегованих повноважень без відволікання власних доходів; можливість використання економії фінансових ресурсів місцевих бюджетів від кредитних коштів та лізингового обладнання для погашення відповідних кредитних ресурсів; вдосконалення системи бюджетного планування.

    ВідповістиВидалити
  2. 27) коефіцієнт вирівнювання
    - показник, який використовується для розрахунку обсягу коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів, з метою стимулювання нарощування доходів місцевих бюджетів у процесі бюджетного планування.
    Коефіцієнт вирівнювання є одним із інструментів бюджетного регулювання. Він визначає, яку частину коштів із місцевих бюджетів буде передано державному бюджету. Коефіцієнт вирівнювання застосовується до обчисленого за формулою обсягу коштів, що підлягають передачі до державного бюджету, та варіює в межах від 0,6 до 1,0. Його використання спрямоване на стимулювання органів місцевої влади до нарощування доходів, які враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, та диференціюється залежно від рівня забезпечення такими доходами.
    Порядок застосування коефіцієнта вирівнювання розкривається в ч. 2 ст. 100 та ч. 3 ст. 101 Кодексу.

    ВідповістиВидалити

  3. 29) кошик доходів місцевих бюджетів
    - доходи загального фонду, закріплені цим Кодексом на постійній основі за місцевими бюджетами, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів.
    Формування кошика доходів місцевих бюджетів є необхідним інструментом для визначення обсягів міжбюджетних трансфертів. У новому трактуванні сутності даного поняття є дві принципові відмінності. По-перше, до кошика доходів місцевих бюджетів включаються не лише податки, збори й обов’язкові платежі, закріплені на постійній основі за місцевими бюджетами, а всі доходи загального фонду. Таке нововведення значно вплине на обсяги міжбюджетних трансфертів. По-друге, кошик доходів визначатиметься не тільки для бюджетів місцевого самоврядування, а й для всіх інших місцевих бюджетів.
    Порядок формування кошика доходів місцевих бюджетів визначається ст. 64, а кошик доходів місцевих бюджетів та порядок його використання при визначенні дотацій вирівнювання - ч. 4, 6, 7 ст. 98 Кодексу.

    ВідповістиВидалити
  4. І для чого тут те словоблуддя вирізане з загальних статтей ? Коментарі до статті розірвані у яких багато чого сказано перед тим. Ви пишете за збільшення частки ІІ кошика за рахунок податку з фізосіб до 25%. Але раніше місцеві ради мали 25% цього податку і його забрано у державний бюджет. А у район іде 60% податку з фізосіб. Так тоді пропонується залишити громаді податок який ішов в район з фізосіб 60%, чи передати забраний в державу 25%? Чи залишать і той і другий ?
    Податок на прибуток з підприємств до 25%. Дуже добре, але скажіть скільки підприємств зі статусом юрособи (адже про такі іде мова) є у Соколівці, Тур’є, Кутах, Переволочному і навіть в Олеську? Тьма ! Буде хмара податків ! А вище процитовані статті закріплюють лише базові принципи, а формульний розрахунок мінфіну на одного жителя, який закріплений у підзаконних актах, не змінився.
    Хоча об’єднуйтесь і сподівайтесь на манну небесну. Цікаво буде подивитися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В тій ситуації виграє один Ожидів, якщо стане центром. Там точно функціонуватиме і школа і садочок і амбулаторія. А до тих сіл уже нічого не дійде. Більше того. Скорочення мережі галузей освіти медицини і культури у тих селах не оминути. А свої з центру (0 жидів) ще й там землю отримають. Соцвибух гарантований. Але Олександра знає свій задум. Вперед до перемоги !!!

      Видалити
    2. Тут ще цікаво, що ті підприємства не тільки мають бути в наявності, а ще й бути там зареєстрованими хоча ще не зрозуміло чи тепер зареєстрованими на території громади чи новоутвореного району куди та громада увійде. Олеський замок, до прикладу, за рік збирає 9 млн. грн.. і усе віддає в державний бюджет, бо є частиною Львівської картинної галереї. А бідна Теяна Сабодаш немає за що елементарний ремонт провести і просить в усіх небайдужих хоч декілька гривень. Запитайте, якщо не вірите. І вирішення цих питань навіть на за хмарами а ще далі.

      Видалити
    3. Шановний аноніме 11:51,якщо статті з бюджетного кодексу є словоблуддям,тоді запропонуйте свій варіант бачення виходу із ситуації.
      Бо Ваш вислів:"Хоча об’єднуйтесь і сподівайтесь на манну небесну. Цікаво буде подивитися." дає повід думати,що Ви при "КОРИТІ"і влаштовує стара система.А може подайте інформацію про
      формульний розрахунок мінфіну на одного жителя(чи учня,уточніть) нашого району,якщо звичайно є доступ до цієі інформації.
      ОФІС РЕФОРМ ЗВИНУВАЧУЄ БУСЬКУ РДА, ЩО ВОНА ГАЛЬМУЄ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАД.І для цього робляться такі вкиди інформаціі,щоб
      компетентні люди могли поіформувати громаду,а для цього є інтернет і наш буський портал,який дає в такий спосіб висловити свою думку.
      Бо коли немає чим аргументувати,в хід іде поливання один одного брудом!!!

      Видалити
    4. Аноніме. Ви хочете когось ображати а самі в бюджетному процесі ні бельмеса. Я не маю часу витягувати масу положень з наказів мінфіну, підзаконних актів, щоб вирізати їх сюди на коменти. Можливо після вихідних це все познаходжу. Але повірте. Такі як я роботу завжди знайдуть. Але якщо субвенції і дотації вирівнювання на новоутворені громади будуть давати не з розрахунку на одного жителя та учня а за реальними потребами галузей, то нехай мене грім заб’є вже до кінця дня. І щоб я здох. Бо спілкуватися з вами немає ніякого змісту бо ви в тому поняття зеленого не маєте. Нехай вам щастить в об’єднавчому процесі !

      Видалити
    5. Для аноніма 15:45
      Міжбюджетні трансферти — це кошти, які безоплатно і безповоротно надаються з одного бюджету до іншого.

      Для розподілу міжбюджетних трансфертів використовується фінансовий норматив бюджетної забезпеченості, який визначається діленням загального обсягу фінансових ресурсів, що спрямовуються на реалізацію бюджетних програм, на кількість мешканців або споживачів соціальних послуг. Загальний обсяг фінансових ресурсів, що спрямовується на виконання бюджетних програм місцевими бюджетами, розподіляється між видами видатків відповідно до пріоритетів бюджетної політики держави.

      Розподіл обсягу міжбюджетних трансфертів згідно з Бюджетним кодексом та Законом "Про Державний бюджет України" між бюджетами міста Києва, міст обласного підпорядкування і районними бюджетами визначається на основі формули. Ця формула затверджується Кабінетом Міністрів України і має враховувати:

      1) фінансові нормативи бюджетної забезпеченості та коригуючі коефіцієнти до них;

      2) кількість мешканців та кількість споживачів соціальних послуг;

      3) індекс відносної податкоспроможності відповідного міста чи району;

      4) прогнозний показник кошика доходів бюджетів місцевого самоврядування для бюджетів міст Києва та Севастополя, міст республіканського підпорядкування АР Крим і міст обласного підпорядкування та прогноз доходів, визначених Бюджетним кодексом, — для районних бюджетів;
      5) коефіцієнт вирівнювання.

      Видалити
    6. Для аноніма 19:30.Не ображайтеся ніхто Вашого місця не хоче займати.
      І громада Вас цілком підтримує!

      Субвенції: гра за новими правилами

      Подробиці: https://buhgalter.com.ua/articles/byudzhetniy-proces/subventsiyi-gra-za-novimi-pravilami/

      Видалити