субота, 19 вересня 2015 р.

УРОК ГІДНОСТІ НЕ ВДАВСЯ, АБО ЧОМУ ОЧІЛЬНИК БУСЬКОЇ РДА ПЕРЕПЛУТАВ СВЯТЕ З ГРІШНИМ?

Відкритий лист голові Буської РДА Петру Морозу
Шановний Петре Степановичу!

    Звертається до Вас вчитель гімназії ім.Є.Петрушевича Світлана Друзь. Насамперед хочу подякувати Вам за оцінку моєї педагогічної діяльності та за подарунок до дня свого народження, який я отримала за Вашою вказівкою з рук очільників відділу освіти РДА у вигляді наказу про відсторонення мене від роботи. Ви напевно здивуєтесь, але я дійсно дякую, бо після цього я у свій 51 рік нарешті зрозуміла, що майже півстоліття дивилася на світ через рожеві окуляри.
    Під час зустрічі у РДА, яку було призначено мені, директору навчального закладу та керівнику відділу освіти, Ви дуже хвилювались з того приводу, що пізніше за всіх дізналися про конфлікт у гімназії. Я, відверто кажучи, була подивована, оскільки 28 серпня на нараді директорів шкіл та голів профспілок Ви сказали, що знаєте все, що відбувається у районі, нагадавши нам про свою колишню посаду і фах (йдеться про час роботи в міліції). Я простодушно повірила і втішилася (з дитинства пам'ятаю "наша міліція нас береже"). Тобто, на момент нашої зустрічі у РДА Вам мало б бути відомо, що у гімназії двічі побував наряд міліції, що частина учнів 11 класу "страйкує", не відвідуючи уроки біології і хімії, все це відбувається під керівництвом групи батьків, які кожного разу перед моїми уроками приходять на 2-й поверх навчального корпусу школи і стають навпроти дверей класу, майстерно контролюючи і координуючи поведінку дітей у потрібному для них напрямку. Добре, нехай Вам про це не доповіли вчасно ті, хто мав це зробити. В ході зустрічі Вам було повідомлено нову і деталізовано відому вже інформацію, ми Вам залишили цілий пакет документів, і я ДУЖЕ (пам'ятаєте? ДУЖЕ!) просила Вас ознайомитись з цими документами. Але у Вас домінувала одна думка: як сталося, що Ви про це дізналися найпізніше. Ви не акцентували увагу на причинах конфлікту. Це мене насторожило, бо ж як можна вирішити конфлікт, якщо не знаєш глибинних причин його зародження. Тому один з документів я все-таки Вас попросила прочитати (подаю фрагмент).
      Вважаю, що насправді незадоволення учнів, батьків та деяких педагогів пов'язане з тим, що:
 1). навчаю і оцінюю учнів незалежно від того, чиї вони діти; до дітей вчителів, лікарів, бізнесменів, «VIP -персон», представників влади тощо ставлюся у своїй педагогічній діяльності так само, як і до всіх інших;
  2). на зовнішній тиск щодо «покращення» оцінок окремим учням не реагую;
 3). на прохання займатися додатково (за відповідну плату) з окремими учнями з метою «підготовки» їх до контрольних робіт відмовляю; 
  4). списування не допускаю;
 5). переписувати контрольні чи інші перевірні роботи («на кращу оцінку») не дозволяю;
  6). намагаюсь об’єктивно оцінювати знання учнів;
  7). хабарів не беру (в жодному вигляді).

Прочитавши це, Ви сказали, що у вас така ж позиція. Я повірила.
Отже, за результатами зустрічі Ви знали наступне: 
 - скарга батьків на мої дії як вчителя надійшла директору 28 травня (це був ОСТАННІЙ навчальний день 2014-2015 н.р.), звертаю увагу на це, бо перевірити, в чому мене звинувачували (моральне і психологічне знущання), на канікулах було технічно неможливо; 
 - 08 червня я взяла участь у розмові з батьками-підписантами скарги з їх ініціативи, під час цієї зустрічі батьки принижували мене як вчителя, намагалися виставити мене психічно хворою людиною; така поведінка батьків призвела до того, що я написала заяву на ЗВІЛЬНЕННЯ з посади вчителя (додам, що ці люди не приховували своєї радості у зв'язку з цим);
- після поширення даної інформації серед учнів, працівників закладу, мешканців Буська, мене підтримали багато людей, закликаючи відстоювати свою позицію. Я прийняла рішення залишитися на посаді;
- директор школи у належний термін дала відповідь батькам-підписантам скарги про відсутність на той момент підстав для усунення мене від викладання у 11 класі;
- відразу після цього в мережі Фейсбук стартувала брутальна кампанія по дискредитації мене як вчителя: була створена фейкова сторінка "Світлана Друзь-Справедлива", з якої велися діалоги нібито від мого імені, з метою сформувати враження про мене як людину з психічними відхиленнями; активну участь у тролінгу брала, зокрема, сторінка "Ірина  Карпчук";
- у зв'язку з вищесказаним, я подала заяву у прокуратуру Буського району з проханням встановити автора (авторів) фейкової сторінки та притягнути їх до відповідальності; тоді ж і там же я консультувалася щодо правомірності встановлення відеореєстратора (не прихованого!)  з метою аналізу своєї роботи як вчителя та захисту від навмисного перекручування інформації з уроку деякими учнями; 
- після зникнення фейкової сторінки Ірина Карпчук перенесла обговорення на свою сторінку у Фейсбук; там періодично  упродовж липня-серпня з'являлися пости і коментарі, що виставляли мене у негативному світлі;
- після початку нового навчального року група батьків і учнів робила все (у тому числі "вишукані" провокації) для того, аби унеможливити вивчення проблеми, якщо така є, зокрема, серед причин  "страйку" учнями були названі присутність директора та психолога на уроках (!), тобто тих людей, які  мали б не допустити "знущання" над учнями (про ці деталі Ви мали бути повідомлені уже після нашої зустрічі).

Петре Степановичу, Ви це знали! І після цього Ви  "почули учнів", які "розповіли про численні приниження з боку своєї викладачки"??? Тобто, якщо я правильно зрозуміла, Ви вважаєте себе експертом, який має повноваження відсторонити вчителя від роботи лише на тій підставі, що діти щось розповіли? Чи не поплутали Ви свої повноваження, пане голово РДА? Чи не Вам як колишньому працівникові міліції має бути відомо, що є спеціальні методики, які дозволяють успішно маніпулювати думкою окремих людей і груп, а особливо легко - думками і переконаннями ще несформованих у соціальному і психологічному плані особистостей? І не Ви, а відповідні фахівці, достеменно вивчивши ситуацію, мали б зробити висновки. Але прослідковується цікава річ - ні "молоді громадяни", ні їх батьки, ні керівництво РДА не поспішало просити на допомогу фахову комісію з області. Дивно, правда? 
   Ви справді вважаєте, Петре Степановичу, що у Вашому кабінеті  "15 випускників Буської гімназії провели своєрідний урок на захист власної гідності"? Я Вас розчарую:
  1). 15 випускників гімназії (до речі, попросіть СВОГО  редактора Миколу Іванціва вивчити правильну назву нашого навчального закладу), перебуваючи у Вашому кабінеті, банально прогулювали уроки, зокрема урок історії. Адміністрація закладу не була повідомлена про те, де перебувають учні. Тобто - це прогул! Хіба не можна було зустрітися з Вами у вільний від навчання час?
   2). Ці  "молоді громадяни"  обдурили своїх однокласників (тих, які не піддалися зомбуванню, і нормально відвідували мої уроки від початку року), сказавши, що йдуть на медогляд. Для чого було обдурювати, якщо вони йшли до Вас на  "урок по захисту власної гідності" , це ж так пафосно і шляхетно звучить?
 3). У присутності  "молодих громадян" , батьків, районних ВЛАДОМОЖЦІВ ( ну і вміє ж пан Іванців підбирати слова!) один з батьків - координаторів цього дійства публічно визнав, що це він порозкладав на підвіконнях школи, а також приклеїв на двері мого кабінету листівки "Обережно! Друзь!" з метою поспостерігати за моєю реакцією і в надії на те, що я подам до суду. На той час моя заява  щодо встановлення особи, котра вчинила це, була зареєстрована в міліції. Як Ви думаєте, Петре Степановичу, який вплив на формування молодого громадянина міг мати цей пікантний елемент "уроку гідності"?
 4). І, найголовніше, Ви підтримали  "позицію учнів, які бажають єдиного - вчитися в нормальній обстановці" . Не смію питати, а що Ви мали на увазі під нормальною обстановкою? Можливо, відсутність елементарного контролю з боку вчителя  за процесом навчання і результатами навченості, а з вчителем батьки "домовляться"? Чи  можливість пропускати уроки і в цей же час відвідувати приватні заняття у репетиторів, а з вчителем батьки теж "домовляться"? Напрошується відповідь - це обстановка ВСЕДОЗВОЛЕНОСТІ для учнів, у якій вчитель є чітко керованим ззовні.
    Вибачте за відвертість, але Урок Гідності не вдався. Натомість був тріумф брехні, цинізму і несправедливості. На Вас як ВЛАДОМОЖЦЯ  лягає особиста відповідальність - Ви публічно благословили НЕПРАВДУ, Ви показали цим дітям, що можна досягти своєї мети, використовуючи брудні методи. Про батьків уже не кажу, їх пізно виховувати. 
    Що змусило Вас прийняти таке рішення? Неформальні стосунки з деякими батьками, можливо пов'язані з бізнесом чи з Вашим перебуванням на інших посадах? Намагання якнайшвидше "сховати" конфлікт, щоб вище керівництво "не насварилося"? Бажання заробити дешевий авторитет і показати "хто тут начальник"?
    Ваше рішення завдало серйозного удару по вчительству всього району - по педагогах, які знають свою справу і роблять її добре. Цим розпорядженням Ви послали чіткий месидж "ось що чекає на кожного з вас, якщо не захочете прогинатися під ВПЛИВОВИХ батьків і виконувити будь-які забаганки дітей".  
    Коли Вас призначали на посаду голови РДА, багато людей виступали проти цього призначення (Ви це знаєте, і знаєте чому). Я ж тоді подумала, що кожна людина в будь-який момент життя має право почати все з ЧИСТОЇ СТОРІНКИ, і це міг би бути для Вас шанс застосувати свої позитивні якості і досвід для будівництва нової України. Зараз із жалем мушу констатувати - не вийшло...
      Рано чи пізно кожен з нас буде відповідати за свої вчинки перед Богом і людьми.
Усе ж з повагою Світлана Друзь,  
вчитель вищої категорії, вчитель-методист

P.S.  Спочатку хотіла поспілкуватися з Вами конфіденційно, проте після публікації  М.Іванціва  "Дітей нарешті почули"  ("Воля народу") зрозуміла, що це має бути публічний формат. 

Від редакції Буського порталу: Редакція готова оприлюднити відповідь П.Мороза на відкритий лист від С.Друзь.
   А тим часом у соціальних мережах активно обговорюють шкільний "трикутник": вчитель-учні-батьки.
   Любов Ціхоцька Огороднік:
   - Перебільшення повноважень вчителями - відбувається чи не у кожному класі шкіл... Стикаюся з цим також... Але є й інша сторона медалі - діти також далеко не ангели, і як правило теж перевищують міри дозволеності...і то ще й як!!!! Послати вчителя на три букви!!! Як? Запросто!!! З цим теж стикаються 100 вчителів...і як з цим боротись, як виховати чи перевиховати такого учня????пропускання уроків, невиконання домашнього завдання, знаючи своі права , учень каже : "а я так хочу і що мені зробите???" Ситуація учень - вчитель, палка з двома кінцями. Головне, щоб захищаючи своіх дітей, ми ненароком не принизили самого вчителя, бо діти закінчать школу, а педагогу працювати... Будьмо розумними і толерантними..
Bogdan Lytvyn: 
   - До речі, вчителька навчалась у аспірантурі, любить читати. Син кілька місяців перебуває в АТО. Батько- будівельник, зодчий ще у 1997 році намагався використовувати Інтернет для потреб місцевої будівельної індустрії. Дуже сумніваюсь, що з таким послужним списком вона хотіла зробити для Буська, щось протилежне тому, що зробили свого часу Шашкевич, Петрушевич, Чачковський, Шнайдер, Свєнціцький,Боцян ... Іван Іванович, Дзьоба, Рожик. Тому, створивши нашим дітям комфортні умови для навчання, не забуваймо про наших сучасників. Бо життя коротке, як територія нашого району від Підлисся на сході до Новосілок на заході.
Olga Kozak :
   - Отже, у цьому класі навчається мій син Козак Роман з 9 класу. Я жодного разу від нього не чула негативних відгуків про роботу вчителя Друзь. Повторю-жодного. Навпаки - лише зацікавлення до свого предмету,навіть мені,медику за освітою,він розповідав багато цікавого. ДПА в 9 класі мій син склав з відмінною оцінкою.,більше того - найбільше позитивних оцінок було саме з предмету,що викладає вчитель Друзь. Може тому, що на уроках у неї не можна списувати і до цього екзамену діти були ретельно підготовлені? Тому в даному конфлікті я зайняла окрему позицію. Але коли дітей змушують брехати своїм однокласникам,і коли в - 11класі? Коли ці діти йшли в РДА, то збрехали іншим однокласникам, що йдуть на медогляд. Так робити правильно? І голова батьківського комі тету теж нікому не повідомила, хоча при будь-яких інших подіях завжди поводиться дуже активно дзвінки, смс. Якщо люди хочуть відстоювати свою гідність,то чужою можна нехтувати?
Lilya Kuzminska:
   - Я здивована, Друзь була і моєю вчителькою,коли я навчалась в ЗОШ 2, ніякого негативу я не помічала, навпаки, мені будо дуже цікаво на уроках "крою та шиття".
Mariya Lionenko: 
  - А мене в ЗОШ 2 Світлана Зіновіївна навчала ще й хімії. Це був чи не найулюбленіший урок у всього класу. Завжди ретельно підготовлений вчитель, цікаві методи роботи, які нам дуже подобалися, не кажучи вже про роздатковий матеріал і наочність, з чим наприкінці 90-х було скрутно (бо комп'ютери лише входили в наше життя). Пам'ятаю також цікаві консультації для бажаючих (хоча мушу сказати, що ці консультації відвідували практично всі учні, оскільки було дуже цікаво!!! ) - тепер розумію, яка велика праця вчителя за цим стояла!!! Також ніколи не забуду екскурсії, які проводила педагог для нас ( не будучи нашим класним керівником). Особливо в пам'яті закарбувалася екскурсія на склодзеркальний завод "Райдуга", що у Львові. Тоді хімію ми могли побачити в дії! Зараз дякую долі, що маю можливість працювати разом з Сітланою Зіновіївною!
Marta Dmytruk 
 - Це все так смішно) можна сценарій фільму писати) знаєте, дорогі батьки не робіть своїм дітям такої "ведмежої послуги". Тому що "нашістачити" це не є розв'язанням конфлікту. Повірте в їхньому житті завжди будуть люди, з якими будуть конфлікти, які іх будуть не любити і т.п. І втікати від цих проблем чи "шістачити" це не вихід. До кожної людини завжди можна знайти підхід) треба тільки постаратися і захотіти. А чому ніхто не казав щось типу "викладач не давав дітям хороших знань з цих предметів" а " медалістів зрізали" ну так це "вагома" причина)
Iryna Sheremeta:
  - Знаю Світлану Зіновіївну не як вчителя, а як людину. Але в людях наче розуміюсь... Це мудра, добра, чуйна жінка та матір. Вважаю, якщо людина хороша, то така вона й в роботі. Мені пощастило побувати з нею на Підлиській горі і в форматі живого спілкування я дізналася багато нового, з чого зрозуміла, що вона живе своєю роботою. За що дуже вдячна їй. Світлано Зіновіївно, підтримую Вас. А учням з досвіду хочу сказати, що медаль не завжди відображає ваші знання.

226 коментарів:

  1. Типова ситуація: принциповий вчитель і мажориста учениця з батьками, які думають, що все на світі можна купити. Ан нє, не все...

    ВідповістиВидалити
  2. Мені важко не залишити коментар...Адже Світлану Зіновіївну знаю уже багато років: і як вчителя, і як людину... Завжди захоплювалася її любов' ю до своєї роботи...Напевно, завдяки їй я полюбила і хімію, і біологію, звичайно, і в подальшому обрала ці предмети - профільними. Я із задоволенням йшла до неї на уроки... Якщо говорити про ту ситуацію, що склалася, то це все повний абсурд. Отоже Світлано Зіновіївно, хочу Вам побажати терпіння, наснаги і, незважаючи на ситуацію,що склалася, професійності у роботі!

    ВідповістиВидалити
  3. Підтримую перший коментар

    ВідповістиВидалити
  4. Нехай оцінки ставлять за знання, а не за кількість грошей у батьків

    ВідповістиВидалити
  5. ОКСАНА ДАЦКІВ:
    Шановні батьки, а чи не задумались ви про те, що таким чином лишаєте своїх дітей самостійності? Ні? Так от, в вищих навчальних закладах їм ще не з такими труднощами прийдеться стикатись, задумайтесь...
    Шановні "діти-бунтівники", чисто для себе, відкрийте програму МОН з біології та хімії, подивіться хто з вас "знущається"! А може це ваш такий низький рівень інтелекту?
    Батьки, для вас найкращий захист - це напад? Це логічне вирішення ситуації, особливо коли гроші не допомагають чи безпідставні слова. Ваші діти можуть захистити ту оцінку, яку вони хочуть, думаю далеко ні...І винна в цьому Ваша!
    Тими знаннями, які дала мені Світлана Зіновіївна, я користуюсь по цей день. Ті конспекти з біології та хімії хвалили викладачі два курси медичного університету! Світлана Зіновіївна вчитель від Бога, це людина, яка допомогла вибрати правильний шлях по вибору професії багатьом учням, а Ви її поливаєте брудом?
    Тільки люди зі слабким духом, які не вміють доказати свою правоту могли писати нісенітниці про цю людину. Вам не стидно?
    Батьки ви так переживаєте за майбутнє своїх дітей, то порівняйте скільки часу вони витрачають на навчання вдома і скільки на соцмережі
    Шановна "Еліта", яка збунтувала майже усіх батьків, зомбувати дітей своїх і чужий, чому Ви нав'язуєте свою думку іншим? Чому ви в соціальних мережах поливаєте брудом Людину, судите її? Вам Бог на це право не давав...
    Шановна, Світлана Зіновіївна, дякую за знання, які Ви мені дали! Хочу побажати Вам терпіння, Ви сильна жінка, яка завжди справляється з усіма труднощами і цього разу також справитесь!!

    ВідповістиВидалити
  6. Педагог молодець що не промовчав.Продажний Мороз не здивував.Людина без честі і гідності.

    ВідповістиВидалити
  7. Знаю всі сторони конфлікту і скажу, що такого мажорного класу ще пошукати. Які батьки, такі діти. Треба одразу пальці відповідно привязати, щоб не розгинали, тримаючи відповідно фірмовий знак крутих. А Мороз банально засцяв .

    ВідповістиВидалити
  8. Немає жодного доказу принижень збоку вчительки окрім слів декількох мажорів. Чого ж тоді на відео не зняли, адже це не проблема. Телефончики наворочені і не записали ? Бо оцінку купити не вдається. А може чемно сісти і почати нарешті вчитися ? І ще. Її син в АТО, а чи підуть в АТО ті мажорчики ? Сумніваюсь.

    ВідповістиВидалити
  9. Принциповість педагога не подобається в першу чергу тим, хто не цінує найдорожчого для своєї дитини - знань. Такі привикли все купляти за гроші. Памятаймо лишень - домовина не має кишень... Ой як часто приходиться жаліти в житті за добрим учителем. А владі побажання - не лізти непрофесійно в чиюсь душу.

    ВідповістиВидалити
  10. А чого нененазивають еліту Карпчуків, Вороновських? Хай люди знають хероїв,які заварили цю кашу! Також треба згадати класного керівника Березовську яка відіграла не останню роль в цій історії.

    ВідповістиВидалити
  11. Світлана Зіновіївна вчила мого брата. Він каже, що була строга, робила зауваження за погану поведінку, але вчила професійно. Схалявити важко, тому досі цей предмет пам’ятає найкраще. У своїй поведінці нічим не гірша за інших вчителів. Виглядає, що усі круті об’єдналися, щоб затравити бідну вчительку. Такого Буський район ще не знав. Думаю потрібно піднімати людей на її захист. Я готова особисто піти збирати підписи на її підтримку.

    ВідповістиВидалити
  12. Хах...Виходить в гімназії лише один принциповий вчитель. Прапор в руки і з піснею в сільську школу. Чи там теж "мажори"? Не знайшла підхід до учнів, то значить такий "вчитель вищої категорії" і не має достатньої педагогічної майстерності. Треба визнати свої помилки, а не звинувачувати лише учнів і їх батьків, які теж собі своєрідні подарунки. Зрештою, минулі роки "мажорів" не було, а проблеми у спілкуванні вчительки і дітей були. Чи не так? Пригадуйте, скільки дітей з "елітного" закладу попереводили в першу і другу школи і плювалися в бік закладу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шо переводили тільки через неї ? Стільки років знаходила підхід до учнів, а тепер незнайшла. Чи підхід полягає в тому що нічого учням вчити непотрібно, лише домовитись з мажорними батьками ???

      Видалити
    2. Якщо мова пішла про переведення, тоді б нехай незадоволені батьки перевели своїх дітей в інші школи, і все було б добре.


      Видалити
    3. Оксана Дацків:
      Учні переводились з різних причин. Але основною причиною було те, що гімназія ставила високу планку, давала високий рівень знань, який не всі могли осягнути. І не тільки переводились із гімназії, а багато переводилось до нас як і зі шкіл Буська, так і з сільських шкіл
      Якщо цікаво, подивись статистику здачі тестів ЗНО. Люди з першої і другої школи, медалісти, які мали величезні бали атестату, здавали гірше тих, хто вчились в гімназії на середній рівень знань. Напевно це про щось говорить?

      Видалити
    4. Шевців Михайло
      Не можу не погодитися з Оксаною, сам вчився в 2 школі, перехід в гімназію помітно підняв планку. Хоча я був відмінником у 2 школі, в гімназії не був, але там рівень навчання значно вищий.

      Видалити
    5. переводили дітей, бо не знань хотіли, а оцінок!

      Видалити
  13. Шевців Михайло
    Дуже цікава пригода сталася у маленькому місті Буську, яка просто дублює ту ситуацію яка зараз є в Україні. Хочу сказати, що повністю підтримую вчителя Світлану Зіновіївну, яка мене провчила 4 роки, і жодних нарікань в мене до неї не було. Ніяких морального чи психологічного тиску не було, навіть натяку. Але Вороновські і Карпчуки вирішили просто показати, що все має бути як вони того хочуть. Типу гн.еліта нашого суспільста. Мені просто шкода тих дітей котрі попали під цей вплив.
    Світлана Зіновіїна належить до тих, яка йде в ногу з часом, тобто вчитель розвивається, вчить дітей чогось нового, що є досить не часте явище у нашій освіті. Уроки завжди були цікаві і часто вистачало того матеріалу, що давався на уроці. Таких вчителів ти починаєш найбільше цінувати після того як стикаєшся з викладачами у вишах, у більшості яких взагалі немає бажання навчати, вони просто приходять на пари бо треба, але вимагають не менше тих хто добре вчить, а таких ДУЖЕ мало. Тому я вважаю, що батькам мажорних дітей слід попуститися, не все повинно бути та як ви того хочете. Є люди чесні. І взагалі, в цьому класі давно нездорова атмосфера, я досить багато знаю, краще ви би з тим щось попробували зробити.
    А сам бажаю Світлані Зіновіїні сили і наснаги, щоб вона ще не одну сотню дітей навчила. Ви все правильно зробили, що не прогнулися і це просто ще раз доказує, що не все в нашій країні втрачено.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хотів також написати слова підтримки вчительці, але пан Михайло все так добре сказав, що немає що додати !!!

      Видалити
    2. Шевців,ти багато не виступай а краще скажи татові щоб він навів в гуртожитку порядок!!!!бо до кінця навчального року ще Козак Роман буде батьком!!!

      Видалити
    3. Шевців Михайло
      Ахахахаха, все пішов з батьком розбиратися))

      Видалити
    4. Гуртожиток потрібен для того щоб учням було простіше добиратись до навчального закладу!а не робити з нього бордель!

      Видалити
  14. Але Мороз лажанувся ! Тепер опинеться в одному місці разом зі своєю партією !

    ВідповістиВидалити
  15. Черговий раз видно, звідки "бере корінь" цей конфлікт. Вискочка Карпчук. Нічого більше сказати. Далі буде... Друзь, тримайтеся!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нічого не буде. Хіба шкандаль і сморід на всю неньку... Приїде перевірка з Міносвіти, наїдуть центральні ЗМІ і всі учасники боротьби за "справедливість" будуть не раді, що самі це все роздмухали.

      Видалити
    2. Дуже добре було б якби приїхали і перевірили! Але з усього видно, що такої перевірки бояться насамперед батьки і діти! Обурює позиція відділу освіти!!! Вони б давно мали зробити запит на перевірку! Але мабуть їм це також не на руку?!

      Видалити
  16. Так-так,пані Березовська відіграла там дуже важливу роль і далеко не позитивну. Їй краще б працювати над власним професійним розвитком як вчителя, так і класного керівника, а не фігньою займатися! А то знову буде обласний семінар з математики, то до кого побіжить за допомогою великий вчитель-методист?! Думаю, Друзь С. вже не поможе як минулий раз!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Та тих малолітніх, вибачте за слово, гімнюхів в АТО треба відправити, тоді б побачили що таке образи. Бо бачте вчителька їх образила. А мала б в дупку подмухати.

    ВідповістиВидалити
  18. Учням не дивуюся - до своїх мозгів ще дожилися, то й ходять, як стадо баранів, за сумнівними авторитетами. Дивуюся їхнім батькам. Замість того, щоб своїм доцям-синочкам по одному місці надавати і на місце поставити - шукають офірного цапа в особі пані Друзь. Вашим дітям за рік-півтора (як розум прийде) за свою поведінку соромно буде (і в учителя свого вони пробачення ще будуть просити), а з вас уже певно до кінця життя все місто сміятиметься. Мажори містечкові - нулі без палички...

    ВідповістиВидалити
  19. Світлана Друзь дуже фаховий вчитель, творчий, експерт з усіх наукових питань.Вона завжди вирізнялась з поміж вчителів Буської гімназії своєю принциповою позицією. Ніяких хабарів, ніяких "блатів", лише тверді знання і об'єктивна оцінка. Ось це і є причиною конфлікту. Пані Світлана на своїй посаді намагається здолати систему, яка склалася в українській освіті. Коли за гроші можна зробити "липових" медалістів, попутньо завищивши оцінки іншим учням, що вже зробили деякі колеги. А де хоч якась позиція відділу освіти? Де висновки фахової комісії, яку мав створити відділ освіти, перевіривши систему роботи вчителя - методиста, обов'язково зробивши об'єктивні зрізи знань. Натомість відділ освіти виконує вказівку п. Петра Мороза про відсторонення від викладання в 11-му класі, який сам не будучи фахівцем в даному питанні, без висновків фахової комісії, зрештою, без будь-яких аргументів, займає позицію на стороні багатих і впливових батьків. ГАНЬБА ! Тепер лише комісія з обласного Департаменту освіти зможе поставити всі крапки над "і", зробити зрізи знань, оцінити роботу вчителя, оцінити фаховість прийняття чи, точніше, неприйняття потрібних рішень районним відділом освіти.
    Дивує і позиція місцевої газети "Воля народу",яка висловила лише одну точку зору на конфлікт. Пане редакторе, дайте слово і другій стороні конфлікту!
    Пані Світлано! Зичу вам витримки і терпіння. Правда в нашій країні хоч і рідко, але все ж таки перемагає!
    PS:А всім тим хто ображає Світлану Друзь на особистому рівні скажу таке. Спочатку ви віддайте свого сина в АТО, дочекайтесь його звідти, може тоді отримаєте право говорити про моральні якості цієї людини.

    ВідповістиВидалити
  20. У гімназії високий рівень знань?! Смішно! На пальцях можна порахувати вчителів-професіоналів у цій школі....конфлікт з цим учителем був також декілька років тому...ще й знаю що через керівництво школи постраждали й інші вчителі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хто це постраждав ?. А про рівень знань показав рейтинг , де гімназія в 100 найкращих.Тут вчились діти успішних батьків , які доказали державними місцями в престижних вузах.

      Видалити
  21. Вікторія Цьокан:
    В першу чергу хочу подякувати Світлані Зіновіївні за знання,які вона дала особисто мені і нашому класу загалом.Дуже розумна людина і професіонал своєї справи.Вона завжди знаходила нестандартний підхід і потрібні слова,щоб пояснити нам складні теми.Без цього вчителя Буська гімназія вже не показник.Конкретно в цій ситуації Світлана Зіновіївна показала себе чесною людиною,яка справедливо оцінює знання,а не займається хабарництвом чи пошуком вигоди!!Тому мені дивно спостерігати за поведінкою батьків,які поводяться наче невиховані підлітки,розпускають плітки про вчительку,яка психологічно принижує маленьких діточок(ситуація з листівками"Обережно!Друзь!" мене взагалі шокувала.Це ж яким місцем має думати доросла людина,шоб робити такі дурниці).Ці учні зовсім не діти,а досить свідомі особистості,які просто не дотягують до відповідного рівня,а оцінок вимагають високих!Тому продовжую наївно сподіватися на справедливіть!Вам,Світлано Зіновіївно,бажаю великого терпіння і гарного настрою!

    ВідповістиВидалити
  22. дивна ситуація...адже сама працюю вчителем..і Світлана Друзь вчила мене біології...тоді вона тільки прийшла на роботу і проявляла себе принциповим вчителем...потім сестра навчалась і жодних не професійних вчинків за нею не помічали...а з власного досвіду скажу діти тепер керують батьками,а не навпаки і вчать їх як жити...а учні хай би доказували свою правоту знаннями, думаю як все знає і на краще...то вчитель визнає свою помилку...а як ні ...то значить вчитель правий і справедливий....а у конфлікті задіяні гроші... мужності вам Світлано!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Спекулювати темою війни і АТО підло і низько! Тим більше прикриватися за спиною сина ,думаю, не варто! Адже таких синів,братів,чоловіків є в кожній родині,За свої вчинки потрібно відповідати самому.Відбілити свою репутацію, за допомогою поодиноких коментарів в її захист ,пані вчительці не вдасться! Учні нарешті спустили амбітну вчительку з небес

    і тим сильно її розізлили!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Насправді спуститися з небес потрібно Вам і Вашим дітям вискочкам

      Видалити
  24. Не треба називати дітей брехунами.Ми висловили свою позицію.І про яких "мажорів" мова?Ми лише хотіли замінити вчителя.Невже це кримінал?чи щось заборонене?А такий шалений опір з боку керівництва школи брудними методами ми не очікували.Де логіка?

    ВідповістиВидалити
  25. Я учень(ниця) 11 класу в буській гімназі.
    Я знаю Світлану Зіновіївну як агресивно-стриману людину. Діти мажорів?Там і є прості діти з простих сімех. Тому не треба собі придумувати!!!!��
    Ми відстоюєм свою думку. А батьки нас люблячи підтримують.
    Світлана Зіновіївна ви викладаєте не доступно, і присутня на уроках психологічна давка.
    За відеоспостереженя я скажу одне. Бандин на камеру не покаже як він крав в минулому!!!!
    Тому просим— переступіть через своє "Я" і просто відмовтесь від нас. Але ж ні, ви будете мстити!!!!

    ВідповістиВидалити
  26. А як назвати дітей, які під час навчального року їздять в Іспанію, Францію, знімаються в платних передачах, коли їх тижнями нема в школі (бо гастролюють) Коли час вчитися? Звідси і казіння ,все купили, а вчительку не змогли! А решта простих дітей використали як масовку,здійснюючи психологічний тиск,! Батьки " мажорів"закинули вчителям, що саме за їх рахунок ми живемо!!! БІЛЬШОГО ПРИНИЖЕННЯ ВЖЕ НЕ МОЖЕ БУТИ!
    Світлано Зіновіївно, тримайтеся, вчителі за вас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Господи
      та б потішилися за них
      хахахахаххаха
      то Ольга Степанівна теж мажорка
      не мало де бувала))

      Видалити
    2. Я не розумію,а яка вам різниця???Хто куда їздить і де знімається!!!!Вас,це цікавити немає.......тому,що в кожного є свої захопленя!!!!І взагалі краще піклуйтеся про свою дитину,а не про чужу!!! І звідки у вас така інформація "все купили,а вчительку не змогли"?Це ж брехня!!!!!

      Видалити
  27. Ну чому сюди підключаються люди, які взагалі не знають нюансів ситуації?
    Я теж навчаюся в цьому класі
    І виступила(-ив) проти Світлани Зеновіївни
    І мене НІХТО НЕ НАМОВЛЯВ
    Та, мені надоїли методи Друзь
    Відчуваєш себе не в школі, а в колонії
    Якшо у вас все так чудово складалося у стосунках з даним вчителем, то я дуже радий(рада)
    Але, вибачте, ситуація, коли:
    -роботи на 5 має бути здата(інакше "розстіл")
    -коли не можна глянути вчителю в очі на кр
    -коли вона при всіх каже учню, шо йому треба вчитися в пту, а не в гімназіі
    -коли вчи не вчи-оцінка та сама
    -коли нас поділили на тупих і розумних
    І ТД
    ТО ЦЕ НОРМАЛЬНО?
    Тішуся, шо учні, які вчилися в Друзь тут так добре про неі відгукаються
    АЛЕ МИ НЕ ВИ
    ну не можете ви оцінити ситуаціі лише тому, шо ви знаєте цю людину, чи тому що ви в неі вчилися
    Можливо вам пощастило і до вас нормально ставилися
    Але це НАШ клас
    І ми нічого не придумали
    А щодо змови МАЖОРІВ-то смішно
    Це найпримітивніше, шо можна придумати
    Я не "мажорка"(мажор)!
    І ніхто мене не намовляв
    Я исловлюю свою думку!яка між іншим співпадає з думкою більшості моіх однокласників
    Ну не було вас на зустрічі в пана Мороза
    Ну не чули ви нас!!!!!!!
    Це нереально надресерувати стількох дітей говорити, що їх не влаштовує
    Хватить терору
    Нам нарешті змінили вчителя і ми можемо спокійно вчитися
    А ви жеріться і наговорюйте дальше, бо то єдине, що вам залишається
    Я рада(радий), що нас нарешті почули

    ВідповістиВидалити
  28. Я теж учениця(учень)цього класу,яка виступила(виступив) проти Світлани Зиновіївни.
    Можу підтвердити, що і мене НІХТО НЕ НАМОВЛЯВ!!!
    У мене була і є власна думка!!!
    Особисто для мене, навчання- це співпраця з вчителем, це комфортна обстановка,коли не боїшся підійти,порадитися з вчителем. І навіть розказати про свої особисті проблеми.
    А до Світлани Зиновіївни я не те що поговорити, я підійти боялася(боявся) . Чому? Сама(сам) не розумію.
    Мені вже набридло почувати себе,як в армії, молитися перед її уроками.
    Хіба це нормально,коли в дитини піднімається тиск перед уроком???? На мою думку,ні.
    Ми вже достатньо дорослі,щоб мати власну точку зору.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Одна і та ж людина пише ніби від різних учнів і це видно. Ганбьа !!!

      Видалити
  29. Мажо́р (від лат. major — більший, також dur від лат. durus — твердий) — лад, в основі якого лежить мажорний тризвук (тобто тризвук з великою терцією в основі). Відповідно, характерною особливістю мажорного ладу є третя ступінь, що зміщена від першої на інтервал великої терції.

    Натуральний мажор будується таким чином: тон-тон-півтон-тон-тон-тон-півтон

    ВідповістиВидалити
  30. Долучаюся до групи учнів С.З..її методи навчання ніколи не були зрозумілими мені..принижень особисто на мою адресу аж так багато не було,але чомусь завжди відчувався нереальний психологвчний тиск на уроці...іноді навіть кошмари снились за участі цього вчителя..
    І про яке вже тут можна говорити нормальне навчання за такої напруженої обстановки?
    А зараз вчителька не хоче переступати через свої амбіції і спокійно піти з класу,де її бачити не бажають..
    А про "мажорів" це взагалі маразм,бо за зміну вчителя одноголосно виступила без намовлянь більша частина класу...і ніхто їх не примушував казати будь-що проти вчителя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені ще й досі сниться мій учитель математики і що я нібито маю складати перед ним іспит! І СТРАШНО!!! Прокидаюсь - і тішуся, що сон. Але не перестаю дякувати Григорієві Михайловичу за ті знання, які одержала на його уроках! Ніколи не забуду той СТРОГИЙ погляд з-під окулярів, від якого часто мурашки по спині бігали. Але чим довше живу, тим більше ДЯКУЮ!!!

      Видалити
  31. Пишу як учениця 11 класу гімназії
    В попередніх коментарях писали що задоволені Світланою Зеновіївною і її викладанням
    Я хочу сказати що на її уроках мені було не цікаво я взагалі не розуміла матеріалу,дуже часто було те , що вчителька давала параграфи на самоопрацювання, а на наступний урок давала самостійну
    Тих чи інших ситуацій було багато
    Через це я просто зневиділа хімію і біологію
    Саме тому я одна з тих хто виступив проти вчительки
    Діло взагалі не в оцінках і не в медалях
    Я, наприклад, на медаль ніколи не претендувала
    А ті хто вважають що ми"мажори" яким лише потрібна медаль,просто не знають ,шо ще сказати
    Я висловила свою думку
    Не розумію чому витель не може відмовитися від класу в якому більшості учнів їй не раді
    Так само не розумію позиції директорки,яка дивними способами почала переконувати відвідувати уроки вчительки
    Свою думку я маю!!!
    І змінювати за чиїмись вмовляннями не збираюсь!!!

    ВідповістиВидалити
  32. таке враження що вчитель займається самопіаром !!!сама жаліється і сама себе хвалить!!!від імен аноніма...

    ВідповістиВидалити
  33. Може хватить нас(учнів) принижувати?
    ми висловили СВОЮ думку
    називається пішов ПРОТИ СИСТЕМИ
    і ти одразу вискочка/мажор/особа без мозгів/без власної думки

    ВідповістиВидалити
  34. Не хочу щоб поливали брудом мене,моїх однокласників і класного керівника
    Краще дивіться за собою і не придумуйте те чого не знаєте

    ВідповістиВидалити
  35. якраз урок гідності і вдався!!!!!!!!!ніхто не пропонував друзь хабарів з того класу!!!!тому вона і біситься!!!!!а попередні роки носили батьки торби і гроші!!!!то й не треба розказувати яка вона справедлива і чесна!!!що не бере хабарів!!!в горлі вам не стали !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!попередні роки замовчували бо були поодинокі випадки...а тут більша половина класу проти вчителя!!!!!

    ВідповістиВидалити
  36. Чому ви говорите про мажорів, адже крім них, проти методів Друзь виступило 13 учнів 11 класу!
    Вчителька, вимагає з нас те що, решту вчуть у вищих навчальних закладах. Не розумію, як ви можете захищати цю людину , не побувавши у нашій шкурі. Ви не були у нас на уроках, і не бачили її методів навчання. От як можна вивчити хімію, коли вчителька більшість тем дає на самоопрацювання? А після цього щей дає самостійні вищою складності ( при тому не пояснивши ні одної задачи чи завдання).
    Чому директор школи морально давить на учнів та батьків класу?
    По їхній теорії виходить , що вони "святі" , а ми всі банда мажорів, які безпідставно облили їх брудом. Як говорять, немає диму без вогня. Навіщо так позорити гімназію? Ми ж просто бажаємо вчитися у нормальні обстановці. Тому ми задоволені шо нам поміняли викладача, і ми спокійно можем вчитися!!!
    Дякуєм всім хто нас підтримав і почув!!!

    ВідповістиВидалити
  37. ніби дорослі баби, а таке виписуєте
    хахаха
    мда
    Світлано Зеновіївно та Ольго Степанівно, ви вже всіх обзвонили, щоб написали у вашу підтримку?)
    ви обоє добавитися до того, що вас з "НВК Буська ЗОШ-1 ст-гімназія ім Є Петрушевича при ЛНУ ім І Франка"поженуть )))))))
    але ж і парочка, як виявилось;)

    ВідповістиВидалити
  38. Ну й часи настали! Відколи діти (і їх батьки) обирають, міняють вчителів! В наші часи такого не було. Є навчальний заклад, колектив вчителів призначених відділом освіти,є Статутт школи де прописані права та обов'язки усіх учасників навчального процесу. Батьки знали куди дають дітей! Тепер,що,кожен учень чи батько пише куди хоче і що хоче? А мужовладці, не розібравшись так легко правлять долями! На місце треба ставити учнів і батьків! А якщо не підходить заклад то є ще інші школи і приватні заклади.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага
      а якби тоді студенти на майдані не виступили проти влади, то не знати шо було б зараз
      і при владі досі були б ті бандюги
      задумайтесь

      Видалити
    2. І чого добилися ? Доллар по 21 і ціни в 2 рази. МОЛОДЦІ !!!!

      Видалити
    3. І при владі ті ж самі бандюги)))

      Видалити
  39. Досить проводити дослідницькі методи над нами!
    Ми хочемо спокійно вчитися,в нормальний обстановці!
    Ми будемо відстоювати свою думку до кінця,бо ми знаємо ,що ми праві!

    ВідповістиВидалити
  40. та та ...одна другу прикриває!!!!БО ЗНАЮТЬ ЯК ОДНА ПОЧНЕ ТОНУТИ ТОЙ ДРУГУ ПОТЯГНЕ !!!!!!!!так і тримають одна другої..

    ВідповістиВидалити
  41. та Антонишин і так перетворила школу в приватну
    мутить шо хоче

    ВідповістиВидалити
  42. цікаво получається
    учні, батьки...всі такі погані
    але зі всіх вчителів у школі притензії лише до Друзь
    і не перший рік
    що за ВСЕЛЕНСЬКА ЗМОВА?)

    ВідповістиВидалити
  43. Судячи з кількості граматичних помилок учнів 11 - го класу у них напевно дійсно є проблеми з навчанням!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. коли висловлюєш наболівше, то й не думаєш про граматику)

      Видалити
    2. А ви напевно тільки сидите весь вечір, і їх рахуєте. Щоб мати чим нас дорікнути, бо правдивих аргументів у вас немає.

      Видалити
    3. За своїми помилками дивіться
      От напишемо зно тоді подивимся в кого які проблеми

      Видалити
    4. І не тільки з біологією і хімією!

      Видалити
    5. Спочатку напишіть ЗНО, а тоді говоріть. Як то кажуть:"Не кажи "гоп", поки не перескочиш!", чи ви думаєте, що скласти ЗНО, то так просто як заяву написати?

      Видалити
  44. Якщо ви, "шановні" захисники Друзь,кажете, що ми мажори які не змогли купити медалі, то будь -ласка виясніть у вчительки,чи давали ми їй хабарі.А вже потім кажіть по суті,а не наговорюйте!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не давали бо не брала. А вагомих аргументів у вас немає.

      Видалити
  45. Смішно! С.Друзь вчить їх 4 роки, не було ніяких претензій, ніяких скарг. Вчитель стала недобра коли поставила не ті оцінки претендентам на медаль. Щось не віриться,що вчитель так змінилася!

    ВідповістиВидалити
  46. Шановні,Ольга Козак і Марта Дмитрук!!!!!Хочу довести до вашого відома,що ми ніякі не боягузи тому,що ми не побоялись висловити свою думку!!!!Ольга Козак,а яка вам різниця куди ми(діти) ходили????А коли ви збирали підписи за Друзь,то ви також не повідомили батьківський комітет!!!!! Де ж ваша гідність?І ви,ще про щось хочите говорити....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви за відсторонення вчителя-я проти.Частина учнів хоче навчатися саме у Друзь С.З. Ви думаєте,що ті інші діти не мають права висловити свою думку? Саме тому мені не всеодно,саме тому я теж висловила свою думку,чи тільки вибраним можна висловлюватися?А коли збирали підписи на підтримку вчителя,то ваші уже були проставлені на її відсторонення,то чому хтось мав саме до вс телефонувати))

      Видалити
  47. притензії були всі роки
    і ми зверталися
    але нам казали змиритися, терпіти!!
    ми тому й чекали закінчення 10 класу, щоб нас не звинувачували в тому, що все через оцінки та медалі
    але, як бачимо, без цього не обійшлось
    зараз ми хочемо спокійну обстановку для навчання
    і нам її надали, помінявши вчителя
    для чого тут кукурікати?
    питання ж вирішилось
    та й все
    можна було б зразу почути дітей і не виводити це на такі маштаби
    лиш гірше собі робите)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для тебе, кукуріка, всьо тіко починаєся :)

      Видалити
  48. Товарянська Василина:
    Як раніше було написано:"Агресивно- стримана людина"? Сама зрозуміла, що написала? Мене Світлана Зіновіївна вчила 3 роки біологію і хімію, і я щиро вдячна Богу, що подарував мені такого вчителя, який став для мене кумиром. Саме завдяки С. З. я полюбила біологію і хімію, яку раніше ніколи не знала і не розуміла, і зараз я можу практично не готуватись до пар, бо все ще пам'ятаю зі школи. На рахунок хабарів, то потрібно мати докази, щоб звинувачувати в такому людину, звичайно, анонімно можна писати все що завгодно!!! С З готувала мене до ЗНО, і жодного разу не сказала нам завдань контрольної чи самостійної ( в той час, як інші вчителі дають готові контрольні роботи тим, хто ходить до них на приватні заняття). Що стосується того, що "Ви не були в нашій шкурі....і т.д.", то чому ж ви відмовились від відеоспостереження на уроці?! А молитись перед уроком не треба, треба просто готуватись до уроку, тоді й молитись не прийдеться. І не вам судити, кому і де працювати! І більшість тих, хто тут "хвалить" С З, пишуть це від своїх імен, на відміну від анонімів, які бояться навіть свою стать написати, пишучи тут: "Учень( ниця)". А те, що швидко роботи збирає, то в універі на вас ніхто і ніколи чекати не буде, за це ви ще подякуєте!! Світлана Зіновіївна професіонал своєї справи, вона одна з небагатьох вчителів, з ким можна поговорити на будь- яку тему)). Мені цікаво як ви плануєте дальше вчитись, якщо за вами вже в 11 класі бігають ваші мамочки. А ці образливі записи у фейсбуці і оголошення по всій школі могли придумати лише ті люди, які самі себе не поважають, не те що інших!!! Гляньте як наш клас здав ЗНО, від 199, 5 балів, і це заслуга С. З. Світлано Зіновіївно, бажаю Вам сил і витримки перемогти. Я Вас дуже люблю і щиро вдячна за все, що Ви для нас зробили)))) А учні нехай пам'ятають, що життя бумеранг, і правда рано чи пізно вийде назовні!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  49. Генза Ігор, учасник бойових дій у зоні АТО та сім'я:
    Друзь Світлана Зіновіївна на прикладі свого сина виховує Патріотів України.
    Як викладач - відрізняється справедливістю та професійністю.
    "Шановні" мажори, не забувайте, що ви живете в правовому суспільстві.
    Світлана Зіновіївна, не здавайтесь, ми Вас підтримуємо!
    СЛАВА УКРАЇНІ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Генза,не знаєш шо і дочого,і лізеш туда куда не треба!!!!Що значить не здавайтесь???МИ їй щось робим?МИ просто хотіли поміняти вчительку і все!!!!!А вона роздула незнати що!

      Видалити
    2. Мда. Хамство вищого рівня. Немає слів.

      Видалити
  50. Соромно за батьків, які виховали таких малолітніх і цинічних "потвор". Соромно, що саме батьки їх і наструнчують. Зі стилістики та орфографії дописів т. зв. "одинадцятикласників" бачу, що від начебто різних адресантів дописує максимум 2 особи. У інших інтелєкту, видно, бракує. На місці п.Друзь з цього кодла змій і гієн сама б пішла - хай займаються самоосвітою, або хай їм п. Мороз лєкції читає, як на світі жити. І так - Бог не фраєр - все побачить, ЗНО дійсно все покаже.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю що пишуть троє і то напевно групою

      Видалити
  51. Марія Гайда.
    Світлана Зеновіївна чудовий педагог і мудра жінка. Вона завжди залишається справедливою і людяною, старається зрозуміти своїх учнів. Але як можна піти на зустріч людям, які поводять себе неадекватно і поливають брудом чесну людину?! Коли ще в школі діти вважають нормальним плести інтриги і добиватися своїх цілей будь-якою ціною, то ким вони стануть в майбутньому?! Найжахливіше, що весь цей цирк підтримують батьки... Я вдячна Світлані Зеновіївній за всі знання, які вона донесла, за хорошу базу знань, які знадобилися і в університеті. Завдяки її самовідданій роботі я вибрала свій майбутній фах і маю можливість вчитися в хорошому ВУЗі. Вона назавжди залишиться для мене наставником, приміром для наслідування і хорошим другом. Світлано Зеновіївно, бажаю Вам сили і наснаги в цій боротьбі!!! Знайте, що багато хороших людей підтримують Вас!))

    ВідповістиВидалити
  52. Агов, шановні група підтримки С.З.!
    Може досить вже "поливати брудом" людей, чия думка відрізняється від вашої. Кожен має право на свободу слова.
    Подивіться на кого Ви стали схожі. Розвели "базар" на сторінках сайту. Прикро, що ви вдаєтесь до таких ганебних речей. Сором.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Речі групи підтримки якраз і НЕ ганебні! По-перше, хоча б тому, що вони прагнуть зберегти ДОБРЕ ім'я людини, ЗАСЛУЖЕНО добре! А ви про "ми просто хотіли поміняти вчителя"? А що за цією "невинною" фразою? Бруд і неправда! І розвели це ви. Неважко було глей метати? А приймати важко?..

      Видалити
  53. Це не діти, це малолітні злочинці, які спланували (з допомогою батьків) злочин проти вчителя. Навіть в коментарях вони грубо погрожують неугодним. Як вони говорять про дорослих, про директора? Ними треба зайнятися обласній перевірці.
    Вони ще не здогадуються, що для них все тільки починається!

    ВідповістиВидалити
  54. Що "кукуріки"? Ви боїтеся називати свої прізвища?

    ВідповістиВидалити
  55. Дуже прикро читати той весь бруд, який лиють діти і батьки на вчителя та дирекцію. Захотіли і поміняли вчителя. Сьогодні один вчитель не підходить, бо "психологічно тисне", завтра інший. Дирекція також така погана, бо не виконала вказівку дітей та батьків! Свідомо пишу вказівку, бо інакше це назвати не можна, судячи з вище прочитаного! Але чекайте, для з'ясування ситуації достатньо провести незалежну перевірку з області, яка б точно дослідила чи чинить вчитель психологічний тиск на дітей, чи то діти не дуже бажають вчитися, а батькам розповідають який поганий вчитель! До речі, ініціювати перевірку - це найперше, що б мали зробити районні можновладці! А то виходить "без суда і слєдствія" вчителя визнано винним! А загалом, читаючи ті коментарі одинадцятикласників, можу сказати тільки одне - ті учні просто не достойні , щоб їх вчив такий вчитель як Друзь С. !!!

    ВідповістиВидалити
  56. Володимир Білобран21 вересня 2015 р. о 03:31

    Є життєве правило: НЕ ДАВАЙ ПОРАД, ЯКЩО ЦЬОГО В ТЕБЕ НЕ ПРОСЯТЬ, Але я причетний до створення в Буську "елітарного", за нашим задумом, навчального закладу і мені болісно читати про те, що відбувається. Більше того, моя дочка свого часу теж працювала вчителем в гімназії і мені відомо про подібні речі. І все ж хочу висловити свою думку, щодо вирішення проблеми.
    1. причину конфлікту і шляхи його розвязання вирішити на рівні гімназії і РайВО з залученням 1-2 членів батьківського комітету, діти яких не причетні до конфлікту;
    2. завідувачу РайВО разом з директором гімназії підготувати анкети анонімного опитування учнів ОБИДВОХ 11-х класів, де поставити чіткі і однозначні питання: - чи влашповує вас п.С.З. Друзь як вчитель, чи ні. Якщо ні, то назвіть причину (і перерахувати можливі причини незадоволення учнів вчителем);
    3. без попереднього повідомлення під час будь-якого уроку, окрім уроку п.Друзь, провести анонімне опитування одночас в обидвох класах;
    4. за результатами опитування все проясниться;
    5. якщо виявиться, що п.Друзь образили безпідставно, набратися сміливості і вибачитися перед нею публічно перед всім вчительським колективом і учнями 11-х класів особисто тим, хто незаслужено образив людину;
    5. щоб врегулювати конфлікт, піти на поступки учнів і замінити вчителя, АЛЕ ПЕРЕД ЦИМ ПОПЕРЕДИТИ, ЩО ЕКЗАМЕН (ЧИ ІНШЕ ОЦІНЮВАННЯ) В КІНЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ В ДАНОМУ КЛАСІ ПРОВОДИТИМЕ НЕЗАЛЕЖНА КОМІСІЯ В СКЛАДІ вИКЛАДАЧА ДАНОГО ПРЕДМЕТУ З УНІВЕРСИТЕТУ (гімназія при університеті) І 2-Х ВЧИТЕЛІВ З ІНШИХ ШКІЛ РАЙОНУ. Склад комісії оголосити перед самим оцінюванням знань. (При цьому обовязково дотриматися даного слова). Ось тоді і все вирішеться. ЗНАННЯ ПОТРІБНІ УЧНЮ, А НЕ ВЧИТЕЛЮ. Боятись нічого, адже за таким принципом боде проходити ЗНО.
    Щодо втручання РДА і райради в розвязання конфлікту, як колишній голова цих установ, хочу сказати : Шановні голови! У Вас є (пов.инен бути) заступники з гуманітарних питань, котрі є фахівцями в цій справі. Не беріть на себе зайвий вантаж. Це не та проблема, яку потрібно вирішувати на рівні першої особи району.

    ВідповістиВидалити
  57. Я в шоці з того базару!
    Які малолітні злочинці?злочинці проти системи Друзь-Антонишин?
    Такими бути-гордість!!!

    ВідповістиВидалити
  58. Підтримую Володимира Білобрана.А ще потрібно провести анонімне опитування серед учителів щодо довіри до директора цього"елітного"??? навчального закладу.Думаю "шістьорок" там набагато меньше ніж порядних вчителів.За роки президенства Антонишин О.С. з"елітної"гімназії до інших шкіл перейшло багато вчителів та учнів.ПОМІНЯТИ ДИРЕКТОРА І ТОДІ БУДЕ ПОРЯДОК І ШКОЛА ВЕРНЕ СОБІ ДОБРУ РЕПУТАЦІЮ.А Друзь то пішак в руках директорки,всім заправляє Антонишин О.С.

    ВідповістиВидалити
  59. Василина Товарянська:
    Поміняти директора? Абсурд. З мого класу перейшло декілька учнів, бо не хотіли вчитись і порушували дисципліну!!! Ми самі створюємо собі умови для перебування, не потрібно у всьому звинувачувати директора школи. От ми вибрали нового президента. І хто почав краще жити, чи може з'явився порядок?! Самі вчителі створили таку ситуацію в школі ( не всі), а учні завжди любили і будуть любити халяву, тому їм і не подобаються вчителі, в яких треба вчитись! І ось цей сарказм на рахунок "елітний" зайвий, діти з гімназії мають нижчі оцінки, ніж в інших школах, де оцінки завищують, проте їх знання є набагато вищими, що доказують результати ЗНО!!! Щось не пригадую, що хтось з вчителів через директора міняв школу, робили це з особистих причин, за всі роки керівництва Ольги Степанівни прийшло працювати в гімназію дуже багато вчителів. І С. З ніколи не була і не є нічиїм "пішаком", вона завжди має власну думку, там пішаків і без неї хватає, де вчителі один з одним домовляються за дочку-сина. Я дуже рада, що знайшлись люди, які підтримали С.З., і особливо, що це саме О.С.!!!

    ВідповістиВидалити
  60. П.Білобран претендує на роль третейського судді, оскільки він, як говорить, був причетний до створення... Тоді можна запитати також свою думку на проблему п.Жолновича, який зробив найбільше для цього закладу. Вашу дочку досі згадують у гімназії за її професіоналізм, чесність, порядність та принциповість. Тепер по суті. Наскільки мені відомо проблему намагались вирішити на рівні школи з залученням членів батьківського комітету. п.Глуховецький проігнорував це прохання. На рахунок опитування. Якщо його і проводити, то тільки для вияснення причин проблеми в колективі класу. А вони величезні !!! Якщо гіпотетично провести анонімне опитування; чи брав п. Білобран хабарі (коли був на посаді голови РДА),або ; чи чесна людина п.Мороз. То Ви дуже здивуєтесь результатам. Апотім на основі цих опитувань винести офіційний результат ! Як Вам таке прояснення? І прості вибачення.мені здається тут недоречні. Питання глобальне і за це хтось повинен відповідати. Заміною вчителя нічого не вирішиться. Взавтра групка інших дітей, чи інших батьків, захоче замінити іншого вчителя, іншого директора,інший предмет, іншу обстановку. Що тоді з цим робити. А навчання і уроки потрібні далеко не всім учням. На рхунок втручання в ситуацію. Конфлікт вийшов за межі закладу, району і навіть області тому втручання необхідно. При райраді є комісія з питань освіти. Хоеться знати, яка у них позиція. З повагою до п. Білобрана.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Володимир Білобран21 вересня 2015 р. о 18:53

      Ви висловили свою думку. Шкода, що анонімно. А де ж Ваші конкретні пропозиції для врегулювання конфлікту ?

      Видалити
    2. Володимир Білобран21 вересня 2015 р. о 20:26

      PS. А щодо хабарів - скажу без опитування: Так. У Вас особисто брав.

      Видалити
    3. п.Білобран - а Ви хочете почути мої пропозиції? Можливо вони дуже непопулярні. Та й хто мене буде слухати.

      Видалити
    4. п Білобран, можливо Ви не зрозуміли слово гіпотетично. Я мав на увазі, що любе опитування, це лише опитування. І приймати його, як доказ в останній інстанції - не можна!

      Видалити
  61. Козак Ольга А чому коментарі без прізвищ? Ви встидаєтесь своїх прізвищ,котрі вам дали ваші батьки? Клуб анонімних звинувачувачів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. потрібно було створити дискусію в фейсбук чи в інакшій мережі.от тоді й бачили б хто чим дихає...а не нахвалювати себе(С.З.)!

      Видалити
    2. Володимр Білобран21 вересня 2015 р. о 20:37

      Слушне запитання! Це одночас і є відповіддю на проблему. Люди вже перестали поважати самі себе і цьому вчать своїх дітей. Це не люди - це примари (вибачте за порівняння).

      Видалити
  62. Прошу вибачення у достойних учасників даної "дискусії"за використаний брутальний сленг,але є ситуації,коли речі треба називати своїми імненами.

    ВідповістиВидалити
  63. чесне слово, смішно читати це все.
    для чого такі слова як "мажор", "мажорка"- це ті ж самі діти, як всі що живуть на цій Землі.
    Друзь теж мене вчила біологію, але вона мені була не цікава, та і я її не особо цікавила, проте реально мені самій було страшно в неї щось спитати, або ж просто подивитися їй в очі
    Але то таке
    і реально для чого потрібно роздувати якусь невеличку приблему у величезну катастофу.
    Для чого тут "мажори"? це прості діти які просто хотіли поміняти викладача, бо чимось вони не зійшлись, тут нічого такого страшного нема..для чого це роздувати в щось більше
    а взагалі поміняйте Друзь на Курчабу, вона бестова вчителька))

    ВідповістиВидалити
  64. Я ні на кого ярлики не вішала,сленг-це не мат(читайте Винничука).Я нів соц. мережах ні де інде не переходила на особистості,поки не зачепили особисте життя моїх дітей.І при тому я вибачилася.Я всюди підписуюсь і говорю відверто,на відміну від анонімів.

    ВідповістиВидалити
  65. Оксана Деркач :Хочу виступити на захист наших дітей, в першу чергу для тих дописувачів,котрі звинувачують їх мало не в тяжкому злочині. Наші діти з першого класу разом вчилися,разом подорожували,разом долали свої ще дитячі труднощі.Свого часу разом ми підтримували майдан,як могли.Діти долучались до збору коштів для наших захисників .В нас дружній клас ,свідомі і добрі діти,які вже виросли і також мають право голосу А коли прийшов час постояти за себе, вони залишились КОЛЕКТИВОМ,не зважаючи на те,що кілька з них ,в міру певних обставин,не поділяють їхні погляди.Дуже скоро ЗНО,випускний і хотілося б щоб в них залишились світлі спогади про школу.Ми виступили проти вчителя хімії та біології( ну не склалося вчительці з дітьми) і наштовхнулися на стіну недовіри та нерозуміння.Але там,де стукають-там відкривають!Нарешті їх почули !І дайте їм спокій,досить брудних звинувачень!

    ВідповістиВидалити
  66. Брудні звинувачення йдуть в адрес вчителя, яка є просто справедливою жінкою. Ваші діти ще просто не вчились у ВНЗ. Там не тільки списувати не дають, а й так заганяють, що 3-4 години сну будуть вважатись казкою. Так що це маленька "загартовочка" перед ВНЗ, на яку вони так вже обурились. Запам'ятайте діточки,в житті все так гладко не буде, як ви хочете. Вчіться і все буде добре, я в цьому впевнений.

    ВідповістиВидалити
  67. Оксана Деркач:Не вам судити нас! Ви ж не знаєте(чи я помиляюсь?) проблеми, яка кілька років поспіль назріла в нашому класі.Скажу словами пана Білобрана;: НЕ ДАВАЙ ПОРАД, ЯКЩО ЦЬОГО В ТЕБЕ НЕ ПРОСЯТЬ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не вам мені закривати рот! Що хочу, те й пишу! Ще згадаєте мої слова, коли ваша дитина зустрінеться із справжньою несправедливістю. Я студент і сам знаю, як це є.

      Видалити
  68. Нагадаю, що проста більшість це 50+1% (не кажучі про 2/3, 3/4, 100%). Кількість дітей, що прийшли до райадміністрації 11 з 24. Кількість підписів під скаргою 11 з 24 батьків. Це факт — це меншість !!!

    ВідповістиВидалити
  69. Щодо відсторонення, то воно з порушенням закону. Якщо буде оскарження в суді та воно буде піблічне, ми зможемо дізнатися кого від кого дійсно треба було захищати… по-перше не було службового розслідування, по-друге є процедура попередження щодо відсторонення, по-третє відсторонення повинно мати кінцеву дату, не може бути вічним, по-четверте в законі немає таких підстав відсторонення… Стаття 46 Кодекс законів про працю України

    На суді вимагають свідчити під присягою, там за брехню передбачено покарання! Не кажучі про Бога, що він все бачить.

    ВідповістиВидалити
  70. Вельмишановна колего! ваша самооцінка- це що? ВИКЛИК всім педагогам? Якщо нас поважають і люблять діти, розуміють наші методи викладання і не пишуть на нас скарг, то ми всі непрофесіонали та хабарники? Ми не ховаємось за трьома замками і не боїмось присутності батьків на уроках! А те що ви колотите в колективі-давно вже всім надокучило!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей вчительський безпрєдєл пора прикривати! Пропоную відділу освіти району і області зібрати всіх вчителів вищої категорії і методистів з біології і хімії з всіх шкіл району і засудити методи учоби цієї вчительки!

      Видалити
  71. Гімназія так і не стала "елітним" закладом за роки незалежності, а так і залишилася, і не тільки для мене, - інтернатом.
    В Буську є дві нормальні школи, з багатою історією і традиціями, які дають хороші знання - №1 і №2.
    А щоб зберегти гімназію і навести лад в шкільному колективі, треба відправити для початку заслуженого директора школи на заслужений відпочинок, який вона заслужено заслужила. А з Друзь питання вирішено. Конфлікт вичерпано.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То чому учні вибрали гімназію, а не школи №№1 і 2 ???

      Видалити
  72. Ту "підколотну з..." Березовську треба давно на пенсію відправити!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так Березовську на мило і не допускати до дітей.

      Видалити
  73. Ось ви тут пишете, що із відстороненням вчительки Друзь уже все вирішено!
    Спробую пояснити: (1) той наказ відділу освіти адресовано дирекції гімназії, а не вчительці (2) директор школи може виконувати чи заперечувати його виконання, наприклад, з причини його не законності (3) директор повинна попередити заздалегідь свого працівника…

    До того часу поки ви не побачите відповідний наказ директора гімназії, до тих пір працівник-вчитель не вважається відстороненим !

    ВідповістиВидалити
  74. Шановні, не потрібно тут спекулювати ідеалами Майдану, здобутками Революції гідності та іншими моральними цінностями!

    Поясніть будьласочка як людина, що за часів Януковича, та ще й десяток років перед тим, керувала "каральним органом" — для вас "моральний авторитет"! І ця людина скомандувала відсторонити від роботи Мати воїна АТО, що рік захищав нас від окупантів та двічі нагороджений медалями — для вас не є моральним авторитетом ?!?!

    Подумайте про це !!! Маю надію, що ви коли ходили до очільника району не обіцяли за нього голосувати ?!?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спекулювати темою війни і АТО підло і низько! Тим більше прикриватися за спиною сина ,думаю, не варто! Адже таких синів,братів,чоловіків є в кожній родині,За свої вчинки потрібно відповідати самому.Відбілити свою репутацію, за допомогою поодиноких коментарів в її захист ,пані вчительці не вдасться! Учні нарешті спустили амбітну вчительку з небес

      Видалити
    2. Світ тримається на таких учнях, показали вчительці своє місце, не зупиняйтеся на цьому, йдіть далі, ще стільки людей потребують вашої допомоги))))

      Видалити
    3. Світ ще такого не бачив - учні показують вчителям їх місце!!!! це капець!!!!

      Видалити
  75. прикро , що за таких "карпчуків" наші діти в окопах помирають , а їх по кіпрах відпочивають.Вже до того дійшло, що іх малоліті нащадки керувати вчителями хочуть.Задумайтесь , що ви робите.Колись самі будете пожинати плоди свого виховання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. шановні захисники Друзь!!!!!НЕ ВІШАЙТЕ ярлики на сім`ї Карпчук,Вороновських і к.к. Березовську О.М.!!!проти Друзь виступають не тільки вони ай більша половина класу дітей і батьків...хто рано встає тому Бог дає!потрібно працювати з молода і ви будете відпочивати на Кіпрі і країнах ЄС.!

      Видалити
    2. Березовська не вчитель,і я не можу її уявити класним керівником.Таким як вона не місце в школі.

      Видалити
    3. Ольга Михайлівна чудовий керівник і людина.Підтримує нас в тяжкі хвилини,ставиться з розумінням і не принижує нас як Друзь

      Видалити
    4. Та хто вас там принижує!! Знаете я у ВУЗах викладачі люблять посміятись і принизити студента? І що побіжите мамусі пожалієтесь?

      Видалити
  76. А ще краще знищити пивзавод, і рано вставати не потрібно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Які ярлики?! А тим брудним грошам хіба дурний позадрить!!!

      Видалити
    2. значить Ви настільки є такі!)

      Видалити
  77. Вікторе Цвігун, у райадміністрації свої права захищали 15 учнів + 1 учениця, яка не змогла приїхати. В цьому я Вас запевнюю, як учениця даного класу.
    !!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Так Ви та сама учениця яка не змогла приїхати? І знову анонім і знову одні слова, можете надати світлину чи інші факти до цих слів?

      Видалити
    2. Ось єдине фото з дітьми, яке розміщено на сторінці Буської районної державної адміністрації: https://www.facebook.com/123401071070919/photos/pcb.868888806522138/868888209855531/?type=1&theater

      Видалити
    3. Адміністрація не виклала усіх фото, на якому видно кожного учня який прийшов висловити свою думку!

      Видалити
    4. О, дякую Вам. Яка у вас соціально адаптована в соціальних мережах райадміністрація)))

      Видалити
  78. я не розумію якщо вчителя відсторонили від викладання,чого ви добиваєтесь?коли діти не сприймають вас як людину і вчителя....чого ви ще хочете...за втрачені години ви й так доганяєте репетиторством ...вічно мало!а саме в цей час в школі відбуваються збори де директор агітує інших вчителів щоб ті підтримали Друзь!курам на сміх!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відповідь у допису http://busknew.blogspot.com/2015/09/blog-post_60.html?showComment=1442925065976#c5258946370656602204

      Видалити
  79. Павлики Морозови краще вчіть уроки і не потрібно буде бігати по установах .Не ганьбіть гімназію та район.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ця дітвора напевно незнає хто такий Павлик Морозов і що він зробив.Клас!!!

      Видалити
  80. У мене порада для учнів цього класу — отримуйте педагогічну освіту і здійсніть мрію навчити дітей своєму улюбленому предмету.

    Якщо давати списувати, не вимагати рівня знань, торгувати оцінками, надати можливість відкупитися взагалі від навчання — вийде достатньо вигідний бізнес! Головне, щоб подобалася батьками та було не обтяжливо учням — гроші поллються рікою! Одразу до вчителів повернеться повага!!!

    ВідповістиВидалити
  81. Підло ображати матір воїна.Це такі як ви ховаєтесь за спинами наших дітей учасників АТО.Ця Вчителька дала знання багатьом дітям нашого району, а що доброго зробили ви для громади.

    ВідповістиВидалити
  82. Вчора ще один "урок гідності" показли учні Буської ЗШО№2,коли знущалися з своєї однокласниці,поставивше її на коліна і знімали цілком "законне" відео.Так що -пане Мороз, пане Глуховецький та пане Шимків пора знімати з посад директора школи і класного керівника!Не можна ігнорувати "законні" бажання "молодих громадян України"!!!

    ВідповістиВидалити
  83. Цих 11 "переляканих" і зазомбованих карпчуками дітей на список(разом з батьками) і робота з міліцією і психіатром,( їм треба пояснити ,що їх використовуют для задоволення карпчукових амбіцій) Нехай спустяться з небес і ходять на уроки хорошого вчителя- С,Д, ,а якщо ні... то 13 учнів це також клас! хороший клас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ніхто нікого не зомбує...в кожного з нас є своя думка!

      Видалити
  84. Цікаві коментарі, для людини, яка володіє елементарним аналізом стає зрозумілим наміри обох сторін, Для дітей. які не можуть сприймати реальність просте запитання - в інститутах, університетах, де Вам теж буде важко розуміти підхід викладача, навантаження -Ви теж будете пускати соплі і бігти до мами і плакатися в спідницю, а батьки теж будуть ходити по адміністраціях -бо на їх дітей психологічно тиснуть...Для вчительки -можливо Ви правильно дієте -оскільки на Вашому шляху є ті сопливі, які крім соплів не володіють елементарними знаннями порібними у майбутьому....А для всіх скажу - свого часу у мене теж були симпатії і антипатії до вчителів, які будувалися на моїй власній думці, але це не було приводом влаштовувати істерики і займатися ходінням по кабінетах.

    ВідповістиВидалити
  85. п.Антонишин, навіть 5 дітей це вже клас, не розумію кого ви втрачаєте? отих хто не хоче вчитися, позорить школу, обливає брудом Вас,ганьбить порядного вчителя! Чого ви з ними бавитесь?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. прапор в руки,ше самі підемо з вашого купленого закладу.інші школи приймуть нас з відкритими руками!

      Видалити
    2. То чого ж не йдете, якщо там все так куплено? Тільки вмієте, що поговорити

      Видалити
    3. В школі нас не влаштовує викладання лише одного вчителля. Інші викладачі -чудові люди, а не "термінатор в спідниці".

      Видалити
    4. Так вот, гляньте, що ви написали: "заклад куплений, а не підходить один вчитель" . А заклад якраз і складається з набору вчителів. Питання: кого купили і хто купив?

      Видалити
    5. Гнати їх в шию треба!!! Інші школи не захочуть їх приймати, будуть скандалу боятись)))

      Видалити
  86. МЕНІ ОСОБИСТО ЗРОЗУМІЛО, ЩО НІЧОГО НЕ ЗРОЗУМІЛО. ДУМАЮ ЩО ЩЕ КОМУСЬ ТЕЖ.
    Хочу звернутися до Романа Матвіюка. Пане Романе, Ви підняли на людський суд досить важливу проблему, Вам і потрібно логічно завершити обговорення. Буде не правильно не прочитати позицію директора гімназії, завідувача відділом освіти, відповідь на відкритий лист пана П.С.Мороза. Якщо вони до цього часу не зробили цього, зверніться до них офіційно, як засіб масової інформації, і надрукуйте їхню позицію. А то обговоренню не буде кінця. Не буде від цього і вирішення проблеми. Є дві сторони конфлікту. Потрібна і третя, котра розвяже гордіїв вузол.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вважаю, що розв'яже конфлікт тільки суд. Підстав для судового розгляду достатньо. Фактажа з обох сторін також. У суді вимагають свідчити під присягою, от і побачимо кого від кого потрібно було захищати. Доречі під час розгляду може так статися так, що сторони зможуть укласти мирову! Про це вони самі, нажаль, не можуть дійти, можливо адвокати домовляться…

      Видалити
    2. Віктор Цвігун ви взагалі хто такий ?яку роль ви відіграєте в цьому конфлікті?що вас так зацікавила дівчинка котра не прийшла в райадміністрацію ??

      Видалити
    3. Дякую, насмішив — цікаве питання від Аноніма))))))

      Видалити
    4. дядя ви помилились сайтом,це не сайт знайомств!але ми вже вас бачили ви брали участь в переписці в фейсбук...

      Видалити
    5. Анонім підкажіть якої ви статі та віку (чи повнолітня особа), як до вас звертатись, якщо ховаєтесь за невизначенністю ???

      Видалити
  87. В той час, коли всі спали, Карпчуки рано вставали. Чесно працювали. І Бог дав їм достаток. Всі працівники пивзаводу благословили Карпчуків на цю самовіддану працю. Гей, всі хто працював на пивзаводі, правду я кажу? Не мовчіть. Карпчуки в поті чола побудували величезний маєток, обнесли його трьохметровим парканом. Для антуражу поставили в подвір'ї катер. І які ж вони "мажори"? Просто чесні трудяги, яких мільйони в Україні. І донька скромненька: скромно шліфує пляжі світу, як видно зі світлин на її сторінці. Гарно розказуєте про ідеали майдану. А Ви були хоч на одному з них? А Ви дали хоч щось зі своїх "скромних" доходів на АТО? Так, негарно спекулювати на темі АТО. Так, не можна прикриватись родичами, які воюють, захищаючи і Ваших дітей, і Ваші магазини, готелі і клуби. Ви збурили людей і притягнули до себе увагу всього району і не тільки. Тому, не нарікайте, що Ваш життєвий шлях відтепер буде дуже пильно і прискіпливо аналізуватись. Якщо Ваші моральні принципи такі, як декларуєте, то Вам нічого боятися. Якщо ні, то Ви самі накликали на себе все це. Чим би не закінчилась уся ця історія, вона вже розмежувала: добро і зло, підлість і порядність, підступ і чесність, злорадство і вдячність... І люди вже все зрозуміли. "Но есть и божий суд, наперсники разврата! Есть грозный суд: он ждет; Он не доступен звону злата, И мысли и дела он знает наперед" (А. С. Пушкін)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. щоб знали що їм Бог дав!працюйте і ви ...буде вас і хата і паркан і дай Бог таку дочку..яка прокладе собі шлях в життя!і не богохульствуй !

      Видалити
    2. Чим прокладе?

      Видалити
  88. В останньому коментарі все сказано на 100 відсотків.А рідна Мати має право сховатись за спину свого СИНА-СПРАВЖНЬОГО ТА МУЖНЬОГО.А ці блакитнокровні все життя ховаються за нашими спинами і вважають нас за бидло.

    ВідповістиВидалити
  89. Марта Романів23 вересня 2015 р. о 17:23

    Світлана Зеновіївна завжди була з одних найкращих вчителів! І відрізнялась саме справидливістю до ВСІХ учнів... Любить свою роботу і завжди знаходить підхід до кожного так, щоб зацікавити до навчання і дати пораду....
    Шановні батьки, ваші діти випускники...ви б краще слідкували за їхнім навчанням,а не думали що все вжитті буде вдаватись за гроші чи за прізвище,і мозги на жаль за гроші не купиш.(так як ви на це надієтесь)....зніміть рожеві окуляри,здається дорослі,а насправді шукаєте крайніх не в собі (на жаль) ....діти підуть з Буська і таких прізвищ як ваші в областях є дуже багато і ви станете звичайними ..

    Світлана Зеновіївна,я рада що ви не залишили роботу і боретесь за справедливість... Таких, давно треба було "скинути з трону"

    ВідповістиВидалити
  90. Марта Романів23 вересня 2015 р. о 17:44

    І до тих...хто вчи не вчи одинакові оцінки...зі свого прикладу можу розказати як було в мене.....я щось колись почитала,не довчила ...мені ставили 6-7 так само це було на уроках біології.... я приходила додому і жалілась мамі,Які ж погані оцінки мені ставлять,а я старанно вчусь!!!! І тільки в 10 класі,на жаль так пізно, зрозуміла що чекає в майбутньому, не школа біля батьків, а то де ти будеш сам,зі своїми знаннями вирішувати все....я почала вчити все...попри це мала і як 11,так і 8..нам було стидно прийти на урок не підготовленим, і навіть в думках ніколи не було що це вчителі не такі......
    Кажете грузять,що не що прям розстріл..зато після тих знань які дає Світлана Зеновіївна приходиш в університет і можеш відповісти,а "медалісти " в яких все 12... сидять і мовчать мов риба, бо зеленого поняття немають....тільки нашо їм те поняття, якщо є медаль і батьки...
    Дітлахи поки не пізно...візьміться за голову і подумайте за майбутнє...а впринципі просто напросто не позортесь!!!!! Ви самі нічого не добились,а ставите себе вище всіх.

    ВідповістиВидалити
  91. Чому не добились, наплювали в душу тому хто навчає їх ,дає знання та прославили себе на весь район з негативної сторони.Сексоти були в моді і пошані в 70-ті роки,особливо на Олеському з-ді мінводи.

    ВідповістиВидалити
  92. Я вчилась в Буській гімназії, і хочу сказати, що це були найкращі роки..а знаєте чому? Мене не вчила Друзь С.З.
    На блозі є декілька типів людей, які її захищають:
    -хороші знайомі;
    -підлабузники;
    -медики
    Тепер пояснюю:
    1) Ну звичайно, якщо моя мама коліжанка Друзь, чи мій тато друг її чоловіка, коли ми з нею сусіди вже багато років, або вона моя родичка, то проти неї я не піду, і думки своєї не висловлю.
    2)Є такі, які просто хочуть простелитись перед вчителькою і перед дирекцією, розраховують на поблажливе ставлення.
    3)Я звичайно погоджуюсь з Оксаною Дацків, що Друзь дає якісні знання, але чи на рівні 11 класу??? Ти пишеш, що тобі її конспекти 2 курси допомагали..Чи це нормально, коли в 10-11 класах дітей заставляють вчити те, що медики вивчають на 1-2 курсах? Тим більше, якщо моя майбутня професія зовсім не зв'язана з біологією і хімією, припустимо, що я хочу бути програмістом, мені два останні роки навчання в школі необхідно більше уваги приділити вивченню математики, англійської...Але це не можливо, бо вчитель з біології дає вчити матеріал, який вивчають медики на 1-2 курсах. А якби Леся Ярославівна(вч.літератури) давала на домашнє читати твори старослов'янською? Ну звичайно, на 2 курсі філологи сказали б, що це було круто, зараз їм легше, ніж всім вони вже знають старослов'янську. Або уявіть собі, що прийшла Заставна І.Г., чи Березовська О.М. на урок і почала розказувати про основнi теореми диференцiального числення,криволiнiйнi iнтеграли, метричнi простори, і т.д., якби так було, я би зараз була дуже щаслива, бо не довелося на 1 курсі це все вчити, але чи були б щасливі ВИ, медики?
    Задумайтесь! Сьогодні діти в школі і так загружені! Для того, щоб поступити в омріяний ВУЗ, треба багато працювати, але працювати в більшості над своїми предметами!

    Наступне: В АТО НЕ ДРУЗЬ СВ.З., А ЇЇ СИН, І НЕ ТРЕБА НИМ ПРИКРИВАТИСЬ!!!!!ЦЕ НИЗЬКО!!!ДУЖЕ НИЗЬКО!!!

    Щодо психологічного тиску, то не сумнівайтесь, повз цього вчителя мені було страшно пройти .Ніколи на її обличчі навіть легкої усмішки не бачила. Дивлячись на неї, в голові завжди випливала одна фраза: ''Терминатор в юбке''
    Дітям завжди подобається, коли вчитель ставиться доброзичливо, коли з вчителем в позаурочний час можна поговорити про хоббі, про подорожі, про життя(дякую Оксані Миколаївні Курчабі за таку можливість).

    І взагалі, я вважаю, що ті, хто не вчилися тут, навіть права не мають ображати одинадцятикласників! Ви не були на їх місці! А хто пише:''в наш час такого не було'', можу сказати одне, що час біжить і все змінюється, змінюються устрої, порядки, кожна людина має право на свою думку! В ваш час був СРСР, і я думаю, що навіть не варто продовжувати! це безглуздо!Ви самі плутаєтесь в собі! З однієї сторони говорите про АТО, про те, що наші хлопчики там гинуть за свободу, але самі заперечуєте свободу, і кажете :''А в наш час...''
    ну, був час і динозаври по Землі ходили..:)

    Та і взагалі, діти захотіли змінити вчителя, а ви наїхали на сім'ю Карпчуків, логіки ніякої, шановні!

    Дорогенькі мої одинадцятикласники! Цей рік буде важким для вас, але я впевнена, що кожен з вас досягне своєї мети! Я щиро вам цього бажаю) Все буде добре!
    Випускники, а тепер вже студенти, з вами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Товарянська В. 1)Як може судити про С З людина, яку вона ніколи не вчила? 2)Тим хто закінчив школу нема сенсу як тут сказано " підлизуватись". 3)Візьми навчальну програму 11 класу і скажи, що С З вчить такого, чого нема в програмі???4) Наїхали на Карпчуків, тому що ці їхні афіші по школі:"Обережно! Друзь!" це як називається?Коли С З мене не вчила ще, я теж думала незнати що, бо плітки ходили різні, тому не треба судити вчителя з вигляду, як це зробили ви, бо десь колись проходили повз!!!!

      Видалити
    2. Якщо не потрібні знання, то не вимагай оцінки. Сиди і жуй свою трієчку. Скиньте, будьте добрі, посилання де вчителька прикривається своїм сином. Я ніде не бачив.

      Видалити
    3. бо такого немає! Я також перечитала кілька разів лист-звернення і купу коментарів, а ніяких прикриттів сином не побачила.

      Видалити
  93. А хто сказав,що про хоббі ,про подорожі, про життя в позаурочний час не можна поговорити і з Світланою Зеновіївною???

    І на рахунок медків, а нормально було коли вчити треба біологію і хімію....а Березовська О.М. давала писати по 5-6 сторінок алгебри не враховуючи ще геометрію???

    так давайте всі нехай ходять в проф.школи і не будуть лишнього вчити....якщо все лишнє на їхню думку

    ВідповістиВидалити
  94. Михайло Р./пенсіонер/23 вересня 2015 р. о 20:13

    Батьки!
    "Яблука від яблуні далеко не падають"
    Все, як у Данте "Божественна комедія", розділ перший "ПЕКЛО"...!

    ВідповістиВидалити
  95. Із всього вищесказаного можна зробити один - єдиний висновок: вчитель в Україні - ніхто і звати його - ніяк.

    ВідповістиВидалити
  96. Все вирішив "моральний авторитет" чи просто "авторитет" Петро Мороз. Все, як в 90-ті вирішував. Знищили бідну вчительку, проти якої немає жодного доказу, що свідчив би про порушення чинного законодавства.. Навіть, якщо прочитати усі коменти то всерівно не зрозуміло що вона порушила?. Та по такому принципу можна вимагати усунути половину вчителів Буського району бо не так подивилися на учня. Вчасно "либу не здавили".

    ВідповістиВидалити
  97. Антонишин Ольга24 вересня 2015 р. о 07:02

    http://issuu.com/volyanarodu/docs/vn40
    Vn40
    VOLYA_NARODU 40_2015
    issuu.com
    6 годин тому

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такі статті називають джинсою! Та ще й безсовісно застосувати слова такого морального авторитета як Ліна Костенко! Забулися написати, що вчителька не дає списувати, не продає оцінки, не бере хабарі… Вони написали "Просто замінити" — це після брудних звинувачень вчительки в моральному насиллі над дітьми. Після порівняння методів навчання цієї вчительки з "фашиськими".

      Окремо дякую директору Антонишин за принципову позицію, за те що не побігли виконувати цей незаконний наказ відділу освіти, що захищаєте честь та гідність вчителя!!!

      Видалити
    2. ще й як бере хабарі.кілька років тому випускник відмовлявся йти на випускний через викладача який занижував оцінки,тож мама взяла кульок з взяткою і конверт з грішми ...от тоді вчитель оцінив його знання за винагороду!тепер студент один з перших біохіміків в Україні!!що,там також взятки несуться!!я знаю його особисто він здібна дитина!а Антонишинка вчора їздила по домівках учнів (в пізній час) і переманювала на свою сторону!минулого тижня відвідувала дітей в гуртожитку займаючись тим самим!

      Видалити
    3. Не йти на іспит — це легкодухість (рос. - малодушие). Після складеного іспиту можна в районному відділі освіти оскаржити ступінь оцінювання й довести свій рівень знань! Якщо вони випускають такі незаконні накази (як по відсторонення) мабудь гроші беруть по-дорослому.

      Видалити
    4. Один з перших біохіміків в Україні??? Це що ж за така знаменитість в нашому місті? Може, хай він сам назветься і висловиться? До слова, людина, яка має і цінує свої знання ніколи не буде ганятися за оцінками. Зазвичай такі люди - самодостатні.

      Видалити
    5. Справді, хтось знає цього видатного біохіміка?

      Видалити
  98. Ольга Антонишин24 вересня 2015 р. о 07:05

    І це ВОЛЯ НАРОДУ !

    ВідповістиВидалити
  99. Ирина Карпчук поширює світлину від Дмитрий Карпачёв.


    Зверніть увагу на цю світлину,що на ній написано.Це очевидно сутність "карпчуківської ідеології"!!!
    А Дмитро Карпачев створює ось такі проекти,де варто нам всім повчитися.
    Батькам,дітям,вчителям і керівникам!!!

    Дмитрий Карпачев | Кохана, ми вбиваємо дітей

    ВідповістиВидалити
  100. Тут багато симпатій і антипатій до вчительки...Але в мене запитання до дітей, які десь в коментарях написали,що вони відстоюють стоє право...Тепер шановні подивіться це відео - у Анастісії Карпчук була реальна можливість по телебаченню заявити про цю проблему, а що вона зробила - Всі вчителі класні, все ОК...У Вас ще є що сказати? https://youtu.be/GvjTCOTNl1U

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо Ви хочете публічність на такому рівні то вона не за горами!

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    3. Публічність це єдине, що ще бояться! Треба влаштувати публічні дебати між двома сторонами конфлікту! Десь виступанти по-одинці це не публічність, а заказуха!

      Видалити
  101. Шановні педагоги всього району , чому мовчите, відстоюйте честь вашої колеги.Сьогодні Вона, а завтра хтось із Вас.Ці "тіла" хочуть вершити свій суд над порядними людьми. Не дайте їм це зробити.
    А тепер до тих, що "з ранку до ночі трудяться": Матір нашого побратима ми не дозволимо кривдити.Запам"ятайте!!!.

    ВідповістиВидалити
  102. Світлана Зеновіївна, я знаю, що дуже скоро, за кілька років, ви з привеликим задоволення будете спостерігати як ваших "УЧНІВ" батьки будуть забирати з нарко/алко-диспансерів або з "обізьянніків"...

    а до голови рда, (як і до будь-якого начальничка в буському районі) навіть нема сенсу звертатись...

    дуже надіюсь, що цей "мальовничий", "співочий" і "ше там якийсь" район таки розформують... і ті всі діячі таки проявлять себе(в тч і голова рда)

    ВідповістиВидалити
  103. Прочитав усі коментарі і що вразило ? Пишуть що ці учні були на Майдані, брали участь у революції гідності, а відповідно відстоювали цінності майдану. І пішли до Петра Мороза, який не те що не брав жодної участі у революції гідності, а є її повним антиподом, тобто особою, проти яких і була спрямована революція. Керував міліцією, в 90-ті дозволяючи рекету розгулювати в Буському районі. Більше того. Такі собі Матвєй і Манюня з банди мопсів в міліцію тоді двері ногами відкривали. Найвищі нагороди здобув від Януковича, при якому працював. То замість того, щоб протестувати проти такого призначення, «патріотичні» учні ідуть на поклон до такого «АВТОРИТЕТА» і нищать бідну вчительку, стверджуючи, що ідуть проти системи. А системою в їх очах є не такі, як Петро Мороз, а проста вчителька. То до чого ми дожилися ???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей Мороз — персонаж "достойний" http://censor.net.ua/news/344277/na_lvovschine_protestuyut_protiv_naznacheniya_glavoyi_rga_eksnachalnika_militsii_podozrevaemogo_v_korruptsii

      Видалити
    2. 15 років очолював "каральний орган"!

      Видалити
    3. З Морозом тут все зрозуміло! А чому ж такий мудрий Глуховецький підписав наказ про відсторонення вчителя?Може він злякався впливових грошовитих батьків,а чи може вислуговувався перед тим самим Морозом?

      Видалити
    4. Той незаконний наказ підписав якийсь в.о. начальника Николайчук!

      Видалити
  104. Не треба звинувачувати дітей,що пішли до Мороза, діти пішли до ВЛАДИ! І не їх вина хто зараз ця влада, погодьтеся!!!Що маємо- те маємо! Головне,що їх почули,

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Влада може діяти не на підставі скарг неповнолітніх, а на підставі звернення від 11 батьків з 24 (від меншості в класі).

      Видалити
  105. Я скажу одне -коли так будуть вирішуватися питання у районі, то Ми далеко підемо і будемо сидіти глибоко....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так,особливо коли будемо дослухатися до ЗЛОДІЇВ,які наводять свої аргументи,перекручуючи справжні подіїї і захищаючи свою родичку?! Я не правий? Володимире ТИПИЛО!? А чи не той Типило,про якого на стіні Буської адміністраціїї великими буквами пише :"Типило-ЗЛОДІЙ" І це не помилка,можете перевірити.ТИ прославився на цілу область і не тільки! Скількох людей ти обманув?скільком банкам завинив?Ти втік за кордон ,коли вся міліція тебе шукала,а тепер прилаштувався у Києві, став патріотом????Приїжджай до рідного міста вдень.а не ховайся по ночах.Влада мала б зацікатитись даною ПЕРСОНОЮ!!!

      Видалити
  106. http://3.bp.blogspot.com/-3X2KVNvPpp4/Uydg2kjlyMI/AAAAAAAAG2E/RBkbONCANHQ/s1600/1622589_650645698304532_378587925_n.jpg
    Ірина Карпчук поширює світлину! Буське радіо!!!

    ВідповістиВидалити
  107. Для тупих і заздрісних родині Карпчуків інформація для роздумів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це не тупість і заздрість-це ваша світлина на буському радіо!

      Видалити
  108. А хто в усіх цих постах заздрив Карпчукам??? Чому заздрити тупості, чи то що дорослі люди вірять шо дитині бажанням купити медаль куплять мозок????

    ВідповістиВидалити
  109. Олександра Михайлович25 вересня 2015 р. о 08:29

    я вчителька з30 річним стажем імені боляче ,що працьовиту вчительку облили брудом.Я звертаюсь до ірини Карпчук .Ми вчились в Олеській школі.Памятаєш вимогливих вчителів Катерину Павлівну чи Євгенію Степанівну.Які хороші знання вони давали.Вже в дорослому віці ми це оцінюємо.І ніхто з батьків не думав жалітися.А що робиться тепер?Хто любить справедливих і чесних?Вчитель є ніхто.А якщо ти не поступливий,то виженуть.І влада цьому потурає.ХТО ЗАХИСТИТЬ ВЧИТЕЛЯ?

    ВідповістиВидалити