На адресу редакції «Буського медіа порталу» надійшов
лист з проханням опублікувати відкрите звернення громади села Топорів до
районної влади. Подаємо текст дослівно:
ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДИ СЕЛА ТОПОРІВ ДО РАЙОННОЇ ВЛАДИ
Ми, мешканці Топорова, просимо посприяти нам у
вирішенні життєво важливого для нас питання. Йдеться про можливість отримати
свою зарплатню чи пенсію саме в Топорові, у поштовому відділенні.
Гадалось, що управлінці
Ощадбанку, закриваючи відділення в селі, поставляться із розумінням до
потреб своїх численних клієнтів. Нас запевняли в тому, що на пошті
встановлять інформаційно-платіжний термінал. Аж ні – цього не
сталося...
Правда, нині на пошті функціонує платіжний термінал,
але не від Ощадбанку, а «Укрпошти». Термінал є, але люди не спішать
користуватися його послугами, позаяк з банківської операції по отриманню
коштів знімається здирницька комісія. Комісійні – це відсотки з виплаченої
суми, іноді вони сягають 60 – 80 грн. Найбільше від цього потерпають
пенсіонери, яким тепер доводиться їздити в Буськ і за пенсією, і за субсидією, або
ж доручати цю місію комусь іншому. Але ж дорога не безкоштовна, дві поїздки –
це 60 грн. Так чи інакше – власники банківських платіжних карток нині втрачають
свої кошти.
Шановна районна владо!
Ми пропонуємо зініціювати на рівні області чи Києва
розгляд питання щодо повної відсутності обслуговування сільського населення
банківськими послугами. І щоб обслуговування здійснювалось без грабіжницького
посередництва «Укрпошти», бо воно нам не по кишені.
Конкретно для нашого села – посприяти у встановленні
терміналу від Ощадбанку. Мотивація очевидна: наше село віддалене від району аж
на 23 км, в ньому проживає 2 тисячі населення, є багато клієнтів
Ощадбанку.
Цікавились, а якою є ситуація з цієї проблеми
в інших областях. Якщо вірити ЗМІ, то нині Ощадбанк встановлює термінали навіть
в селах, а також розвиває мережу пунктів дистанційного обслуговування. На
останньому хочеться зробити наголос. Спеціально обладнані банківським антуражем
автомобілі їздять періодично по селах та надають різноманітні послуги. Це
обнадійлива перспектива для будь-якого села, бо, даруйте,
онлайн-сервіси для нас – це утопія...
До слова, якщо Ощадбанк відхрещується від своїх
клієнтів, то, очевидно, варто започаткувати співпрацю з іншими
державними банками.
P.S. Шановні чиновники! Наше звернення ми
пересилаємо на Буський медіа-портал і водночас – на офіційній сайт Буської РДА.
Просимо публічно подати своє бачення цієї проблеми та шляхи її вирішення.
З повагою, від імені клієнтів банку –
а це вчителі, техперсонал,
а це вчителі, техперсонал,
медичні працівники, пенсіонери
– вчителька-пенсіонерка Зіновія Кузьма
– вчителька-пенсіонерка Зіновія Кузьма
Немає коментарів:
Дописати коментар