пʼятниця, 27 грудня 2019 р.

Мешканці Топорова просять владу посприяти у встановленні терміналу Ощадбанку


На адресу редакції «Буського медіа порталу» надійшов лист з проханням опублікувати відкрите звернення громади села Топорів до районної влади. Подаємо текст дослівно:

                   ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДИ СЕЛА ТОПОРІВ ДО РАЙОННОЇ ВЛАДИ
  Ми, мешканці Топорова, просимо посприяти нам у вирішенні життєво важливого для нас питання. Йдеться про можливість отримати свою зарплатню чи пенсію саме в Топорові, у поштовому відділенні.
  Гадалось, що управлінці Ощадбанку, закриваючи відділення в селі, поставляться із розумінням до потреб своїх численних клієнтів. Нас запевняли в тому, що на пошті встановлять інформаційно-платіжний термінал. Аж ні –  цього не сталося...
   Правда, нині на пошті функціонує платіжний термінал, але не від Ощадбанку, а «Укрпошти». Термінал є, але люди не спішать користуватися його послугами, позаяк з банківської операції по отриманню коштів знімається здирницька комісія. Комісійні – це відсотки з виплаченої суми, іноді вони сягають 60 – 80 грн. Найбільше від цього потерпають пенсіонери,  яким тепер доводиться їздити в Буськ і за пенсією, і за субсидією, або ж доручати цю місію комусь іншому. Але ж дорога не безкоштовна, дві поїздки – це 60 грн. Так чи інакше – власники банківських платіжних карток нині втрачають свої кошти. 
                                                  Шановна районна владо! 
   Ми пропонуємо зініціювати на рівні області чи Києва розгляд питання щодо повної відсутності обслуговування сільського населення банківськими послугами. І щоб обслуговування здійснювалось без грабіжницького посередництва «Укрпошти», бо воно нам не по кишені.
 Конкретно для нашого села – посприяти у встановленні терміналу від Ощадбанку. Мотивація очевидна: наше село віддалене від району аж на 23 км, в ньому проживає 2 тисячі населення, є багато клієнтів Ощадбанку.
   Цікавились,  а якою є ситуація з цієї проблеми в інших областях. Якщо вірити ЗМІ, то нині Ощадбанк встановлює термінали навіть в селах, а також розвиває мережу пунктів дистанційного обслуговування. На останньому хочеться зробити наголос. Спеціально обладнані банківським антуражем автомобілі їздять періодично по селах та надають різноманітні послуги. Це обнадійлива перспектива для будь-якого села, бо, даруйте, онлайн-сервіси для нас – це  утопія...
  До слова, якщо Ощадбанк відхрещується від своїх клієнтів, то, очевидно, варто започаткувати співпрацю з іншими державними банками.
  P.S. Шановні чиновники! Наше звернення ми пересилаємо на Буський медіа-портал і водночас – на офіційній сайт Буської РДА. Просимо публічно подати своє бачення цієї проблеми та шляхи її вирішення.
  З повагою, від імені клієнтів банку – 
а це вчителі, техперсонал, 
медичні працівники, пенсіонери 
– вчителька-пенсіонерка Зіновія Кузьма

Немає коментарів:

Дописати коментар