понеділок, 20 лютого 2017 р.

Виховний захід, присвячений вшануванню пам’яті Героїв Небесної Сотні, відбувся 20 лютого в Ріпнівській ЗОШ І ступеня. Вчитель Нос Г. М. розповіла учням школи про події, що відбувалися в Києві, на Майдані. Згадала патріотів, які віддали своє життя за наше майбутнє. 

  Школярі переглянули відеофільм «Небесна Сотня». Вшанували пам'ять Героїв, загиблих на Майдані, хвилиною мовчання. Утворивши коло дружби, передаючи з рук в руки один одному синьо - жовтий прапорець, усі присутні висловлювали побажання для нашої  держави. Молилися за Україну, співаючи церковний гімн  «Боже  Великий, єдиний».
   …В трагічні дні для нашої держави під час протистоянь у Києві загинула і наша землячка Ольга Бура. Про життя Олі розповідала старша сестра Марія  Антонів. Ользі присвоєно звання  Герой  України. Вона удостоєна ордена «Золота Зірка», нагороджена почесною медаллю «За жертовність і любов до України». 27 квітня 2016 року встановлено меморальну дошку на фасаді Ріпнівської ЗОШ І ступеня, в якій навчалася Героїня Небесної Сотні.  
 Похована  на кладовищі в с. Ріпнові.  На її могилі викарбуваний  вірш:
«Я не знала, що так рано покину до кінця не пізнавши цей світ.
І полину у Сотні  Небесній Україну свою боронить.
Ви пробачте мені, моя мамо,що я Вам про Майдан не сказала,
Що я вже не вернуся до хати,вибачте, мамо, про це я не знала
Тож змиріться – така моя доля: тяжкий хрест по землі пронести.
І далекою зіркою в небі вічну варту над вами нести.
Вам, як трапиться буть на Майдані, тихим словом згадайте мене.
Більш за все я любила Україну – і для мене це було святе.
А коли навесні перед ранком Вам насняться схвильовані сни,
Це вони відлітають назавжди в тихі засвіти – наші сни».
… Поклали живі квіти. Запалили свічку памяті. Отець Ігор Кухар з дяком Зіновієм Антонівим відслужили панахиду пам’яті за загиблими Героями, усі змовили  молитву за невинно убієнними, заспівали « Вічную Пам'ять».
     Хай пам'ять згуртує нас, живих, дасть нам силу та волю,мудрість і наснагу для зміцнення держави. Нехай кожен з нас запалить свічку памяті, яка буде даниною поваги тим, хто навічно пішов від нас, але залишився у наших серцях.
      Слава Україні! Героям Слава! 
      Слава Небесній Сотні!
 Галина Нос, завідувач Ріпнівської  ЗОШ І ступеня
Фото Галини Нос

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ