У грудні споживачі Львівської
області отримають нові рахунки за газ, в яких буде відображено нарахування за
листопад. Для кращого розуміння споживачів про дані, відображені в нових
рахунках та механізм здійснення нарахувань ПАТ «Львівгаз» надає детальні
роз’яснення.
Щоб точно розрахувати обсяг природного газу,
використаного впродовж місяця, споживачу необхідно зафіксувати показання
лічильника на 1-е число місяця та передати їх до газового господарства впродовж
наступних 5-ти днів.
Це пов’язано з тим, що обсяг спожитого газу та розмір плати за
нього здійснюється кожен місяць, в період з 1 числа попереднього місяця до 1
числа поточного місяця.
У випадку відсутності фактичних
показань лічильника обсяги спожитого природного газу розраховує газорозподільне
підприємство.
5 ВАЖЛИВИХ ФАКТІВ ПРИ
РОЗРАХУНКАХ ЗА ГАЗ
1. Показання лічильника станом на 1-е число газова
компанія прийматиме до 5-го числа. Не отримавши фактичні показання вчасно (до
5-го числа включно) обсяг спожитого газу розрахує газова компанія. Саме на цей
обсяг споживачу випишуть рахунок.
2. Рахунок споживач
отримає до 15-го числа місяця наступного за розрахунковим. Сплатити за газ
потрібно за рахунком – тобто вказану суму до сплати.
3. Споживач повинен
зафіксувати та вписати фактичні показання лічильника у відривний
талон та проконтролювати щоб оператор банківської установи разом з
оплатою вніс показання лічильника
4. Якщо споживач
рахунку не отримав – він знімає показання лічильника та самостійно розраховує
суму до сплати.
5. Сплатити за газ
необхідно до 25 числа.
ЯК ТА КОЛИ ПЕРЕДАВАТИ
ПОКАЗИ ЛІЧИЛЬНИКА
Отож,
споживачу необхідно пам’ятати: для точного розрахунку природного газу впродовж
місяця покази лічильника потрібно подавати з 1-го по 5-е число місяця
наступного за розрахунковим. Передати покази лічильника до
5 числа.
Для того, щоб подати покази
лічильника ПАТ «Львівгаз» створив легкі та доступні способи:
§ Подати покази можна через «Особистий
кабінет»,
зареєструвавшись на сайті 104.ua. З його допомогою споживач
також може контролювати свої нарахування за газ.
§ Для тих, хто немає можливості
скористатись Інтернетом існує можливість подати показник лічильника через СМС-повідомлення на номер 098-104-1-104,
або зателефонувати до контакт-цетнтру за номерами 032-2907-104; 067-21-77-104 з 08.00 до 20.00, або за номером 032-259-11-04 з 08:00 до 17.15.
Про інші способи, як подати
покази лічильника читайте в публікації Як швидко та легко подати покази лічильника газу.
ЯК ДІЯТИ, ЯКЩО ВКАЗАНІ
РОЗРАХУНКОВІ ОБСЯГИ ГАЗУ
Якщо
споживач отримав рахунок, у якому вказано розрахункові, а не фактичні обсяги
спожитого природного газу, то це означає, що газорозподільне підприємство не
отримало вчасно фактичні показання лічильника такого споживача.
У такому разі газові компанії просять споживача не турбуватися та діяти таким
чином:
§ Вказати у відривному талоні
рахунку показання свого лічильника та дату їх зняття.
§ У будь-який зручний для
споживача спосіб здійснити оплату згідно з вказаною у рахунку сумою до сплати.
§ Не забути наступного місяця
вчасно передати фактичні показання лічильника. Це дозволить сплачувати лише за
спожитий обсяг газу.
Вказані у відривному талоні
рахунку фактичні показання лічильника потрапляють в автоматизовану програму
обліку. Виходячи із фактичних показань
лічильника автоматично проводиться перерахунок споживання та заборгованості.
Результати проведеного перерахунку будуть враховані при формуванні рахунку у
наступному місяці.
ЯКЩО СПОЖИВАЧ ВЧАСНО НЕ
ОПЛАТИВ РАХУНОК ЗА ГАЗ
У разі неотримання рахунку від
газопостачального підприємства до 15 числа наступного місяця споживач може
самостійно зняти показання лічильника, розрахувати обсяг і вартість спожитого
природного газу і сплатити за нього в будь-який зручний спосіб не пізніше 25
числа наступного місяця.
Якщо споживач вчасно не
здійснив оплату за спожитий природний газ, постачальник має право здійснити
заходи з припинення такому споживачу постачання природного газу. Припинення газопостачання не звільняє споживача від обов'язку
сплатити заборгованість за фактично спожитий природний газ.
У разі порушення споживачем
термінів оплати, йому необхідно сплатити за вимогою постачальника пеню у розмірі
подвійної облікової ставки Національного банку, що діяла в період, за який
сплачується пеня, від суми простроченого платежу за кожен день прострочення
платежу.
У випадку не реагування на звернення постачальника/недосягнення
згоди шляхом переговорів щодо оплати простроченої заборгованості за природний
газ та відшкодування витрат постачальника на припинення та відновлення
газопостачання, постачальник послуг має право стягнути зі споживача
заборгованість у судовому порядку.
Для споживачів газу Львівщини запрацював «особистий кабінет»
ПАТ "Львівгаз" відкрив споживачам повний доступ до даних особових рахунків. Із 17 листопада на сайті 104.ua запрацював новий сервіс компанії - "особистий кабінет". З його допомогою можна в максимально зручний спосіб керувати даними свого особового рахунку. Зокрема такими, як оплата за газ та покази лічильника. А також стежити за іншими змінами, які відбуваються у рахунку користувача та повністю контролювати їх.
Скористатися “особистим кабінетом” можуть усі споживачі регіону - від населення, до представників приватних підприємств на ім'я яких відкрито особовий рахунок. Використання такого сервісу дає можливість у будь-який зручний час здійснити оплату, подати, а також звірити покази свого лічильника. Найважливіше, що користувачам “Особистого кабінету” повністю відкриті усі дані за їхнім рахунком. Вони можуть переглядати історію з датами оплат та подачі показань лічильника, дізнатися про свій поточний тариф та баланс. Якщо ж у споживача виникнуть запитання, він має можливість одразу, в режимі онлайн, звернутися до фахівця компанії, написати скаргу чи записатися до керівництва на прийом.
«Із збільшенням ціни на газ до нас почало звертатися багато споживачів з питаннями нарахувань. Деякі з них навіть думали, що їм навмисно щось «докручено» в квитанції. Щоб зняти усі питання та зробити систему нарахування прозорою ми повністю відкрили доступ до абонентської бази через сервіс «особистого кабінету». І тепер кожен споживач має можливість оперативно дізнатися про актуальну ціну та усі дані, які відображені в рахунку» - розповів голова правління ПАТ «Львівгаз» Володимир Зленко.
Новий сервіс зручний у користуванні, має простий та зрозумілий інтерфейс. Окрім того споживачі можуть легко та швидко пройти у ньому реєстрацію, яка займає всього кілька хвилин. Для цього необхідно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.
Однак, просимо зауважити, що на сьогодні «особистий кабінет» працює в тестовому режимі. Тому, якщо при реєстрації чи користуванні виникають технічні проблеми, споживачам необхідно звернутися у службу підтримки support@104.ua, або листом безпосередньо із кабінету.
З детальною інструкцією реєстрації та використання «особистого кабінету» можна ознайомитися на сайті 104.ua в публікації «Як зареєструватись», або за номерами контакт-центру 032-2907-104; 067-21-77-104.
0 коментарі:
Дописати коментар