неділю, 17 березня 2019 р.


Не на жарт стурбували мене коментарі читачок на мою публікацію «Святкувати чи возити пасажирів».

  Такий собі добродій Василь, якого особисто не знаю, – дозволяє собі через надумані причини пропускати рейси, хуліганить і відкрито заявляє, що у нього «десь там» є «широкі плечі», маючи на увазі надійне заступництво. Фактично водій, не криючись, стверджує, що у нього на руках є...«індульгенція на хамство».
   Хто винен у цьому?
 Насамперед винні ми самі... Так-так, не дивуйтеся, шановні читачі. "Проковтнемо" раз-другий хуліганство, брехню, нестриманість у стосунках з пасажирами – і для водія така поведінка стає нормою.
   Шановні читачі, нині, в часи всеохоплюючого інтернету, поставити водія у, так би мовити, статутні рамки – дуже просто. Треба переслати дві-три електронні скарги від різних людей чи груп людей начальнику АТП, котре обслуговує даний маршрут. Повірте, що після належної реакції на скаргу з боку начальства (а реакція буде обов`язково), міф про "широкі плечі" пана Василя розвіється як туман на сонці... Пан Василь одразу ж "присмирніє" і цінуватиме можливість заробити копійчину для своєї сім`ї. Спробуйте! Воно вартує цього!
Марія РОМАНЮК

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ