Не на жарт стурбували мене коментарі читачок на мою
публікацію «Святкувати чи возити пасажирів».
Такий собі добродій Василь, якого особисто не
знаю, – дозволяє собі через надумані причини пропускати рейси, хуліганить і
відкрито заявляє, що у нього «десь там» є «широкі плечі», маючи на увазі
надійне заступництво. Фактично водій, не криючись, стверджує, що
у нього на руках є...«індульгенція на хамство».
Хто винен у цьому?
Насамперед винні ми самі... Так-так, не
дивуйтеся, шановні читачі. "Проковтнемо" раз-другий
хуліганство, брехню, нестриманість у стосунках з пасажирами – і для
водія така поведінка стає нормою.
Шановні читачі, нині, в часи всеохоплюючого
інтернету, поставити водія у, так би мовити, статутні рамки – дуже просто.
Треба переслати дві-три електронні скарги від різних людей чи груп людей
начальнику АТП, котре обслуговує даний маршрут. Повірте, що після
належної реакції на скаргу з боку начальства (а реакція буде обов`язково), міф
про "широкі плечі" пана Василя розвіється як туман на
сонці... Пан Василь одразу ж "присмирніє" і цінуватиме можливість
заробити копійчину для своєї сім`ї. Спробуйте! Воно вартує цього!
Марія РОМАНЮК
0 коментарі:
Дописати коментар