Заміна
паспорту на id-картку та подача документів на закордонний – за цим мешканці
Буського району стоять у великих чергах в районному секторі Державної
Міграційної служби України, що на вулиці Паркова, 8. А все тому, що тут діють новації:
працює лише один комп’ютер, який обробляє документи, що й на український, то й
на закордонний паспорти. Через це людям доводиться займати чергу з самого
ранку. Скільки часу люди стоять в черзі в паспортному столі, та що за цікаві
новації в Буському секторі ДМС, - бачили журналісти «Буського медіа порталу».
Вівторок. 9 година ранку.
На другому поверсі
Буського районного сектору Державної Міграційної служби України вже чимале
скупчення людей. На столі лежить аркуш паперу, де кожен записується в чергу. З
початком робочого дня вже понад 30 осіб в черзі. Люди зізнаються, що дехто
займав чергу з 6 години ранку, а дехто три дні (!) намагається забрати у
паспортному столі свій документ. Відвідувачі розповідають, що змушені
записуватися у список, аби їх не «викунули» з черги.
«Це первісний вік. Я сьогодні чекаю з восьмої
години, щоб здати документи на паспорт. А як прийшла, то вже людей 20
було. То вони що з ночі займають? А в мене робота на виробництві і мені
години відрахують потім. А якби тут поставили спеціальний апарат, то було б
краще. А то стоїть купа людей», - поскаржилась
мешканка Буська журналісту нашого видання.
У коридорі, як і у приміщенні установи, - величезна черга. На одних дверях кабінету
табличка, що там знаходиться керівник установи, на інших – жодної інформації.
Але якраз в останні двері люди частіше й
заходять.
«Колись приймали в одному кабінеті на закордонний, а
в іншому – на український, - розповідає мешканка Олеська, яка стоїть у черзі. –
Але чомусь тепер всі документи і на український, і на закордонний приймають в одних
дверях. Це й утворює величезну чергу і обурення людей».
А й справді, чекати доводиться чимало часу. Навіть у
самому приміщенні не вистачає сидячих крісел. Черга на листку формату А4 зростає
щохвилини. У кабінет, куди заходять на подачу і отримання документів, за столом
сидить жінка, яка приймає документи на закордонний паспорт, а через кілька
хвилин її на робочому місці змінює чоловік, який приймає документи на
український. Таким новаціям мали б європейці зацікавитись. Але як би не
саркастично це звучало, але це дійсно реалії сьогодення, які чомусь керівництво
за довгий час не вирішує. Чому держава так знущається над своїми громадянами?
У натовпі люди почали скаржитись і на самих
працівників, мовляв, вони часто хамлять. Ми теж переконались, коли зайшли у
кабінет жінки, яка приймає документи на закордонні паспорти, і запитались, чи
можна забрати ID-картку,
оскільки жінка вагітна і її у черзі дозволили пропустили. Натомість працівниця
установи нам показала на двері і сказала йти до начальника. Ми зайшли у кабінет
начальника і розповіли, що нас до нього чомусь направили. Начальник районного
сектору ДМСУ Ігор Чиж здивувався і попрямував до панянки, щоб та прийняла
вагітну жінку. Натомість працівниця поскаржилась, що її потрібно на комп’ютері
переключати базу, для внесення відповідних відомостей, тому чекайте в черзі.
Так і народити можна!
«Я в один день прийшла, то у них комп’ютер завис, -
каже в черзі інша відвідувачка. - На другий день відпросилась із роботи на дві
години, то всі ці години простояла в черзі безрезультатно, а на третій день з
самого ранку приїхала у місто, то лише в обідню пору забрала документ».
А ми стоїмо в черзі вже понад годину. На цей час
було прийнято лише двох осіб на закордонний паспорт. Через декілька хвилин до
людей виходить працівник цієї установи і розповідає, що «спочатку запускатимемо
кількох осіб на закордонний паспорт, потім базу переключаємо і запускатимемо
людей на український. У нас лише один робочий комп’ютер».
Про обурення такої роботи мешканці району вже
поскаржились на «гарячу лінію» області. У соціальних мережах під нашим дописом,
мешканці району активно пишуть, що варто було б керівництво установи встановити
графік, до прикладу, вівторок і середа – подача та видача українських паспортів,
а четвер, п’ятниця, субота – закордонних, чи навпаки.
Ми звернулись із скаргою до Головного управління ДМС
України у Львівській області. На наше звернення, нам відповіли наступне:
«Завтра (07 лютого – Ред.) буде підключення додаткового устаткування. Вибачте
за тимчасові незручності».
Після звернення на «гарячу лінію» області, вчора нам
стало відомо з власних джерел, що районний сектор все ж отримав новий
комп’ютер, який до кінця тижня спеціалісти мають налаштувати та підключити до
роботи. Тож сподіваємось, що робота «закипіть»: за одним комп’ютером будуть
обслуговувати відвідувачів подачі/заміні/отримання українських паспортів, а за
другим – закордонного.
/Буський медіа портал/
0 коментарі:
Дописати коментар