понеділок, 29 жовтня 2018 р.


Тим сім’ям, які не встигли оформити житлову субсидію до початку опалювального сезону, Уряд компенсує всі витрати на комунальні послуги. Навіть якщо документи буде подано у листопаді чи грудні.

   Незалежно від виду опалення – централізоване теплопостачання чи індивідуальне газове або електричне опалення – у разі надходження заяви про призначення субсидії, до прикладу у грудні, безповоротна допомога Уряду буде призначена з початку опалювального сезону.
   Тобто держава відшкодує комунальні витрати родини за два місяці. Це гарантовано Постановою Кабінету Міністрів № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
   Крім того, якщо житлову субсидію на новий рік (2018-2019 рр.) вам уже призначено, то у жовтні управління соцзахисту автоматично розрахують її розмір на зиму. Це у листопаді-грудні буде відображено у реєстрі субсидіантів subsidii.ioc.gov.ua, який працює з літа 2018 року.
   Якщо хтось не встиг ще оформити допомогу держави щодо сплати комунальних послуг, має змогу зробити це у будь-який зручний для себе час. Механізм оформлення житлових субсидій й надалі простий. Для отримання державної допомоги щодо сплати житлово-комунальних послуг необхідно заповнити лише Заяву та Декларацію про доходи. Жодних інших документів не потрібно.
    Готові документи можна:
самостійно подати до місцевих управлінь праці та соціальної політики, сільських і селищних рад;
надіслати рекомендованим листом до органів соціального захисту населення за місцем проживання;
відправити через Інтернет (заповнити заяву та декларацію можна на сайті subsidii.mlsp.gov.ua).
   Протягом кількох тижнів із моменту отримання документів соціальна установа письмово повідомить про рішення з приводу надання допомоги та її розміру. З липня 2018 року розмір своєї субсидії можна дізнатися також он-лайн – на сайті subsidii.ioc.gov.ua.
   Якщо вам безпідставно відмовляють, звертайтеся на урядову гарячу лінію за телефоном 15-45. Звернення буде зафіксовано та надіслано відповідним структурам для оперативного реагування.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

0 коментарі:

Дописати коментар

МИ У FACEBOOK

АРХІВ

© 2019. На платформі Blogger.

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ