5 головних запитань про монетизацію пільг і
субсидій
1. Чи потрібно повторно подавати документи?
Так, усім отримувачам пільг і субсидій обов’язково
потрібно У ТРАВНІ подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в
управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку
персональних даних.
В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально
автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління
соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг.
Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році,
у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації
пільг і субсидій.
2. Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати
рахунок?
На кожного одержувача субсидій, після опрацювання
заяви на монетизацію, буде АВТОМАТИЧНО відкритий персональний обліковий запис в
банку, на якому будуть відображатися житлової субсидії у грошовій формі.
Персональний обліковий запис матиме спеціальний
режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату
послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду.
Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів та
пільговиків SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх
використання та залишок.
Після закінчення опалювального сезону - у червні -
суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів
житлової субсидії. Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без
додаткового звернення у банк.
3. Як відбуватиметься оплата комуналки?
Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі
комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта.
Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це, та про
те скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме
субсидіанта SMS-повідомленням.
Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ
КАБІНЕТИ, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої
допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок
коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку
за тел.: 0 800 210 800.
4. Чому Ощадбанк?
Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо
десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду співпраці з
підприємствами паливно-енергетичного комплексу.
Банк володіє найбільшою мережею відділень – понад 3
200, які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість
субсидіантів, та має великий ДОСВІД щодо виплат соціальної допомоги й пенсій
великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію
пільг і субсидій саме через цей державний банк.
Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за
обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме.
5. Чому гроші не роздадуть одразу на руки?
В Україні субсидію отримує майже половина
українських сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є
ризик гіперінфляції та кризи комунальних неплатежів.
Уявімо ситуацію, що 8 млрд. грн. щомісяця замість
оплати комуналки попадатимуть на споживчий ринок. Уже через два місяці
житлово-комунальне господарство України спіткає колапс, адже надавачі послуг не
зможуть розрахуватися з тим же Нафтогазом за куплений газ.
Тому допомога надходитиме на персональний обліковий
запис субсидіанта та пільговика в Ощадбанк, а все, що залишиться після оплати
комунальних послуг протягом року, за результатами опалювального сезону
ЕНЕРГООЩАДНІ українці зможуть забрати з банку готівкою.
0 коментарі:
Дописати коментар